Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chodec
Autor: Jan Urban (Občasný) - publikováno 27.1.2006 (13:48:33)


 Jan Urban (Občasný) - 2.2.2006 > miroslawek> To je věc názoru. Archaismy se mi u mé tvorby často vytýkají. Jsem si toho vědom. Potíž je v tom, že má tvorba je deníkem nálad, který již neupravuji. Nechám psát ruku, vedenou vjemem a to se nedá zaškatulkovat do nějaké formy, nebo šablony. Je to můj malý mikrosvět, do kterého unikám. Při psaní mně zní v uších melodie i třeba jeden tón a to vše vnitřně vlní se slovy. Já to neumím asi srozumitelně vyjádřit. Rád vyslechnu názor, ale co vím jistě, je to, že další mé dílo naruší pocitový obal některých čtenářů. Ona ta pecka z Cimrmana se zdála být nějak prožraná, ale byl na ní vyřezán celý zámek. A pan král si prohlížel zuby darovaného koně.
Děkuji ale za názor. Chodec byl napsán před třiadvaceti lety, tedy opravdu začínajícím autorem. Je to ale list deníku o který jsem se zde podělil.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Jan Urban
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter