Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Neduhy
Autor: *Jakub* (Občasný) - publikováno 4.2.2006 (01:01:30)


Minimalista (Občasný) - 1.3.2006 > Kompozičně dobře řešené, barevně sladěné. Co diváka na první pohled zarazí - rozostřené okraje. Po pozornějším pohledu zjistí tento účel - zdůraznit velký obdélníkový kámen. Ale toto rozostření se mi jeví jako prvoplánové - jednoduché řešení, jak upoutat pozornost na hlavní zobrazovací objekt - a jak čtu reakce čtenářů, ani toto se plně nepodařilo. SIce zajímavá myšlenka zpracování konkrétního tématu, ale tady nějak nevychází. Centrální předmět není tak dominantní, aby toto rozostření divák unesl. Spíše se mu jeví jako chyba. Centrální kámen je málo výrazný, zaniká ve složité hromadě ostatního kamení a zde na Totemu zaniká dvojnásob (Totem=množství různých fotografií a kreseb atd.- návštěvník se rychle proklikává vším možným, naráží na množství různých podnětů ==zde by zpracování a prezentování fotografie mělo být dosti jednoznačné - nechť foto vypravuje svůj příběh na základě kvalitního zpracování ( a ne nejistoty - je to záměr autora nebo chyba?). Chtělo by to stativ, pořádné světlo a i trošku naaranžovat - dělají to i zkušení a známí tvůrci, tak proč ne i Ty? Nikoho nezajímá, jak foto vznikalo, zda jsi měl či neměl stativ, každého zajímá akorát výsledek. Zaujalo mě Tvé filozofické objasnění zobrazeného. Díváš se při fotografování trochu jinak, než mnozí ostatní, a to je dobré.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Minimalista
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter