Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Lasko, Tve jmeno je zena z kolekce Štefa noviny
Autor: stefan (Občasný) - publikováno 18.9.2001 (08:09:32), v časopise 25.9.2001
další ve sbírce>


stefan (Občasný) - 21.10.2001 > Vite, Rézi..už jsem to nechtěl dále rozebírat, protože zřejmě Vy nechápete o co jde mně, ale když už tedy ještě jednou se chcete sama ubezpečit, že Vy jste ta, která má právo na to jedině správné pojetí kritiky a odezvy na ní, dovolte, abych se rozepsal trochu víc..
1.Ton Vaší kritiky, a to ted nepisi jen o ktitice na moji věc, je vyloženě urážlivý. Místo aby neco kladného autorovi přinesl, odradí, a téměř automaticky popudí vůči Vám. Jsme jenom lidé. Uvedomujete si, že tady většina lidi píše hlavně pro To, že to mají rádi, ne pro sbirání ocenění aby pak se s nimi mohli ohánět, jak to za Vás učinil pan JIKA__?
2.Zveřějnění SOUKROMÉHO dopisu, adresovaného jen Vám a navíc třetí osobou, je pri nejmenším neetické.. a více méně zneužitím listovního tajemství, nehledě k tomu, že vytrženo z kontexku toho, co tomu předcházelo, je zavádějící, podle hesla.. Učel světí prostředky.
3.Vyžadování omluvy vaším přítelem, je jednak poněkud naivní, i když už pominu způsob vyjadřování, charakteristický právě pro Ty ubožáky, o kterých vaš přítel píše. jistě, že nejsem tak inteligentní, abych jeho IQ mohl hodnotit, jako to dělá s takovou vehemencí on.Jen doufám, že ho v budoucnosti použije pro trochu rozumnější účely.
4.To vyžadování veřejné omluvy panem Jikem mi velice nepřijemně navíc připomíná komunistické prověrky s vyžadováním pokání po sovětském osvobození.Chápu, že Vy jste si to neprožili, ale práve proto mám dost obavy, že při podobném pojetí, které ted jste prokázali oba.. by se podobná situace mohla opakovat..
5.Ta moje reakce, o které píšete Byla možná, z vašeho hlediska trochu přehnaná, ale myslel jsem si naivně, že i v ní vycítíte trochu ironického humoru..asi jsem se v tom spletl. Ale právě i proto, jsem to psal osobně, jen Vám..a to zdůvodnění pro vaše zveřejnění celé záležitosti, ponekud kulhá..Proc, nebudu rozebírat, protože už nevěřím, že by to bylo pochopeno.
6. a poslední..nezlobte se, ale NEVĚŘÍM, že by vám bylo líto, že jsem si své nedokázal obhájit..Naopak..Fakt je ovšem ten, že jsem si nebyl jistý, co bych vlastně měl, za dané situace obhajovat. Nakonec v tom mě utvrzují i nekteré ohlasy na tu plamennou výzvu Vašeho přítele..

Doufám, že snad jsme si oba tímto vyříkali tu podstatu, každého zřejmě jinou a jen mě mrzí, že z obavy před dalším zneužitím jsem nucen toto posílat otevřeným dopisem. Mám dojem, že chceme na ostaních trochu moc.. zatahováním jich do našich nedorozumění..
Proto bych ocenil, Vaši reakci, bude=li nejaká, poslat neveřejně.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli stefan
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 5 6 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter