Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dům z páry z kolekce Nebeské krajiny, pozemské vidiny
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 10.3.2006 (10:04:14)


 Šílená svině (Občasný) - 14.3.2006 > Lin Sien Ti> tohle je nádherný: všimni si, že v jednom jediném tvém řádku poběkud měníš obsah mé poznámky. Nevyřčený důraz je moje, nevyřčený výraz tvoje. K mému spojení, nevyřčený důraz.
Asi takhle. Někteří lidé mají určité (nejen estetické) zásady podle kterých jednají, tvoří, ale neroztrubují to všude kolem sebe. Představ si třeba učitele, který vede dítě k pečlivosti tím, že mu ukazuje svůj příklad, ale neříká mu každých pět minut musíš být pečlivý. Prostě víš, že někdo na něčem velmi lpí, je to okaté, ale nijak násilně deklarované. Šlo by to nazvat "nevyřčený důraz" na něco? Tento pocit mám z tvých básní.
Jinak se ve slovech motám, máš pravdu. Někdy rád. V tvomto případě jsem psal moc rychle, chytnul jsem myšlenku, hodil ti ji a odbouchnul. Mea culpa! Na druhou stranu nemůžeš přeci očekávat, že všichni lidé, kteří reagují na tvůj příspěvek, jsou zcela dokonalí v písemném projevu. Ani tvá báseň není dokonalá (z mého úhlu). Příklad o mužích s trvalou není zrovna moc přesný, pravda, je snad i zavádějící, pravda. Chtěl jsem ti prostě předat pocit, který mám z tvé básně s co nejmenší ztrátou - nu nepovedlo se, možná příště. :)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter