Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čtenář poezie
Autor: kalais (Občasný) - publikováno 23.3.2006 (15:48:04)


 Šílená svině (Občasný) - 25.3.2006 > kalais> ale já nějak nepolemizuju. Vlastně jsem jen napsal, jak to na mě působí. Prostě kapající voda může být dost depresivní, znám to - zvlášť v noci. U kiávovaru to nechápu - tu rytmický bušení do spánku. Toť vše. Třeba máš nějakej specifickej kávovar doma, ale nevím, jestli je to pak obecně srozumitelné (ten obraz). Pro mě moc ne. Krom toho, kdyby mě nějakej kávovar hodně sral, tak bych ho asi vypnul. Což u kapající vody není vždycky možný - když máš kohoutek vygvajdanej a nemáš třeba zrovna na novej. Můj pocit. Se sněhem a přívlastkem asi jo, teď jsem si to četl a vadí mi to míň. Čím je poezie nepřesnější tím je u mě zaměnitelnější. Ale to neznamená, že nějaký pěkný přesný obraz nemusí "házet" další konotace, nebo pocit "hlubokosti", že to souvisí s mnoha dalšíma věcma - to asi si myslíš , když mluvíš o "nepřesnosti". (ale já ti samo do hlavy nevidim) Ale jak sem řekl, báseň je mi sympatická.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter