Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šifra mistra Leonarda - Dan Brown
Autor: Naty (Občasný,Redaktor) - publikováno 27.1.2006 (00:06:47)


Brain (Občasný) - 20.4.2006 > Všechno, co Max říká, je pravda, pravda a nic než pravda.

Upozornil bych mj. na muže o berlích, který v letícím aeroplánu s tácem v ruce servíruje čaj. :) Což je ale detail - poopravil bych Maxovo tvrzení, že hádanky jsou "složité". Nikoliv - ta cesta chlapa s čistým průstřelem je zcela zbytečná, stopy krve by totiž musely každého dovést k cíli.

Dále mě uráží jeho debilní tvrzení a zamlčování podstatných informací pro vývoj událostí, je to falzum detektivky, nejhorší šmíra jakou jsem četl za posledních pět let. Lichotí ovšem ženským (ty ho myslím prosadily) na každém kroku. Proto jej čtenářky "hltají jedním dechem". Řemeslník je samozřejmě ze současných komerčně úspěšných literátů jednoznačně úplně ten nejhorší. To už budu raději číst Dicka Francise.

Jednou jsem se dokonce během té smrtelné nudy i rozeřval (fakt nahlas) smíchy, a sice, když dvojka Langdon, Pitka vyhledává odkazy podle klíčových slov. Napínavé líčení chroustajícío IBM mě prostě dostalo.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Brain
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter