Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsoucno a nicota
Autor: sibyla (Občasný) - publikováno 2.5.2006 (17:47:08)


ztratila (Stálý) - 8.5.2006 > PRAVOPIS. Žes samozřejmě jde. Pravopis zlepšíš s pomocí nějakých (platných) pravidel pravopisu a jakékoli mluvnice češtiny (třeba té od Styblíka a Melichara). Pomůže i když budeš hodně psát a ještě víc číst.

KRITIKA. Nikdo nemá potřebu tě tu zbytečně shazovat, jen jsme – byť někdy ostřeji – vyjádřili svůj názor na tvůj text. Prvotním posláním Totemu není povzbuzení, ale zpětná vazba, která může být jakákoli (i negativní). Já osobně se snažím texty hodnotit co nejobjektivněji (stoprocentně to samozřejmě nejde), ale na tomhle tvým kousku mě v pozitivním smyslu nic nezaujalo. Jazykově je to dost nejisté a fádní, obsah se tváří mysticky až hluboce, ale vychází to plytce a velkohubě.

Samozřejmě chápu, že není příjemný přijímat negativní kritiku a je velmi lehký zaujmout postoj „oni zlí a hloupí nic nechápou a ubližujou mi a nestojí za to“. To ale neznamená, že kritika nemůže být oprávněná.

Samozřejmě si můžeš psát, co chceš, ale pokud to někde publikuješ, musíš počítat s reakcí, která může být pozitivní i negativní.

Odpověděla jsem vždy na všechny dotazy, s nimiž ses na mě obrátila. Pracovat na sobě ale musíš sama, to za tebe nikdo neudělá.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter