Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Putování po vesmíru očima dětské duše I. z kolekce Já, Přechod a Čas
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 9.5.2006 (18:25:59)
další>


celej on (Občasný) - 10.5.2006 > Tak já byl nažhavený na smrtku a ona je to zase ta samá vypravěčka jako pořád... třeba to dotáhne na krásných pár kup těch samých řečí. Pamatuji si, jak si mi psala, že se něco takového chystáš psát a já z toho byl fakt nadšený, těšil jsem se na nějakou příjemně osvěžující fantazii (jak tomu napovídala vtipná Čokoládová dráha).
Bohužel fantazie na té čokoládě vyšuměla jako když máš tu čokošku s bublinkama a zustalo na jazyce hořko. Takové to ustálené hořko s tak jasných prvků jako je jednorožec (můj obdiv, že se ti to tam podařilo v máčknout a zklamání, že jsi tam nevmáčkla Anděla... alespon jednoho se svojí vyjimečností nebo slzami) a věta: "Planeta tvořila Pluťany a Pluťané planetu", "dětský smích. Nevinná"
Po pravdě to na mě působilo jako kdyby si roztříhala pár stránek z červené knihovny a přeházela věty. (i co se logiky týče...fuj to je ale hrozná věc co? ta logika...)
Když naprosto pominu fakt, že Pluto je v naší soustavě a platí na něj stejné fyzikální zákony (znám tvůj přístup k logice - klasicky ženská:) ) tak ani žádné city, popis nic...
A první věty se slovesem bylo/a... no celé mi to příjde, jako bys to nepsala ted ale někdy před pár lety... všechno zpátky... vůbec tam neni cítit, že by ses při psaní bavila.. hrála si, ale spíš, že jsi u toho dřela a chtěla to udělat co nejdřív.
Možná to je i moje nadočekávání, představoval jsem si něco jako Pratchetta...
No doufám, že pokračování bude jiné... překopal bych to celé do nějakého příběhu, myslím, že si to zaslouží víc než těhle pár vzdechu o očích a plutanech a jednorožcích... Hodotnit raději nebudu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter