Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tmavomodrý svět...?
Autor: Raduna (Občasný) - publikováno 19.11.2001 (19:30:53)


Martin (Stálý,Redaktor) - 26.11.2001 > Raduno, každý jsme přeci na něco hrdý a když nám to někdo zkritizuje, citovka. To jsem já taky a přiznávám to, byť bych takový být neměl a byť to sem mnohdy nenapíši a nechám si slova pro sebe. Nicméně ať už je kritika jakákoliv, vem to tak, že si z ní něco můžeš vzít a nebo si to z ní brát nemusíš, to je Tvá volba. S tím, aby Ti něco takového vzalo chuť psát, není to nesmysl? Zkus se nad to trochu povznést...třeba Kachnu a Farářského znám osobně, oba píší už nějaký ten pátek a jejich kritik, ať už jsou kladné či záporné, bych si vážil a chvilku je poohřál alespoň v hlavě. Vezmi to jako výzvu, ponechat ta slova v hlavě, zamyslet se nad nimi, zda dávají smysl či nikoli a na základě toho stavět, ne bořit.
Abych se vrátil k tomu, jak jsme Ti psali, že bychom Tvůj příspěvek smazali, když jej neustále budeš posunovat nahoru. Totem je svobodný časopis, to je pravda, ale co je to svoboda? Jak už to někdo otřepal předemnou, svoboda je něco, kde mohu ještě žít, ale nepotlačuji tím nikoho druhého. Kdyby na Totemu každý dával příspěvky nahoru, tím by potlačil práva těch, kteří tak nečiní. Pak bychom mohli defacto Totem nazývat nesvobodným časopisem.
Měj se moc pěkně a zas něco napiš, dík za pochopení
Martin
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter