Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kruhy kolem plovoucího těla
Autor: .......... (Občasný) - publikováno 11.6.2006 (20:40:23)


 Šílená svině (Občasný) - 13.6.2006 > ..........> Chápu. Já to vidím takhle: Autor (i já) obecně je naladěn spíše na pozitivní reakce. Je to pochopitelné a vlastně i důležité. Kdyby si u každýho slova říkal, že to nemá cenu a píše špatně, tak nenapíše nic, protože bude frustrovanej ze svý nedokonalosti. Musí tedy, do nějaké míry, svému dílu věřit. Proto, cokliv co tuto víru "podlamuje", přirozeně vidí jako neobjektivní, popř. neodborný, příliš hnidopišský ap. nápor na jeho tvorbu. nic proti tomu nemám, znám to z vlastní zkušenosti. Na druhou stranu, já nevidím všechny ty "city, energii ap." co bylo do dílka vloženo a dívám se na to očima "proč se mi to nějak nezdá", "co je na tom divnýho", "proč mě to neoslovuje". U tebe se mi to stává často. Myslím, že záleží na tom, jak vysoko máš nastavený vkus. Pokud vysoko, hodně věcí (zvlášť na amaterském servru) se ti líbit nebude (nebo většina). Pokud hoi máš nastavení vstřícně, asi jako "tak si tady básníme", tak budeš spokojená víceméně s většinou zdejších "produkcí". Nic proti tomu. Můj přístup je možná trochu přísnější, méně vstřícnější, ale vem v úvahu, že je to můj charakter, vkus, osobnost. Mě trvá "oznámkovat" deset patnáct příspěvků třeba tři hodiny. A ještě se k nim vracím, hledám, přemýšlím. Někdy ne. Ale obecně celý problém spočívá v následujícím: Budeš raději, když ti někdo, kdo dá většině příspěvků 5d, dá vysoké hodnocení i tobě? Nebo budeš raději, když přísný hodnotitel ti dá dnes 3 (což já považuji pořád jako "celkem dobrá"), zítra také, a když se ti něco opravdu povede, tak dá vysoké hodnocení? Já osobně preferuji druhou variantu, neboť tuším, že všechno, co napíšu není perfektní, a přirozeně se to musí nějak projevit. Takové ty kamarádské hodnocení jsou sice příjemná, ale prostě málokdy mají informační hodnotu.
Tato tvá báseň není špatná, ale není výrazně dobrá. Můj názor. Co se týče "hodinových strojků" máš to jako třeba v medicíně. Jeden doktor řekne, že ti nic není, druhej hledá, když se mu něco nezdá, příčiny, v čem je problém. Já mám radši "vědátory" - chtějí něčemu přijít na kloub, něco sestrojit, vymyslet,na něco přijít, než takové relaxované rychlodojmology. I když ta má první reakce pod tvou básní, je spíše dojmologického charakteru. Ale v tomhle prostředí, adekvátní hodnotícímu předmětu. Myslím. Takže doporučuju vzrušovat se nad mým hodnocením jak je ti libo - můžeš se na něj vysrat, můžeš ho vzít vážněji, respektovat ho. Záleží zase na tvém charakteru... :o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter