Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Muž který si hrál na Boha
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


 celej on (Občasný) - 17.6.2006 > Rony Rubinek> Tak podebatíme:)
DNA máš nastudovanou pěkně a mě tyhle věci od chemie moc nebavěj tak ti v tom nebudu nic namítat. I když se mi nezdá, že by nejdřív po zemi běhala DNA a s ní se mi pak vyvinuli:) (Nejsem moc důvěřivej:)
Pokud jsou osudi hmotní pak si prostě nedokážu představit, jak nás ovlivnují bez našeho vědomí. (A to neberu v potaz začátek povídky kdy popisuješ, že člověka nejdřív paralizují) A právě to, že máš tak dokonale zmáklou DNA a pak tam dáš jen"co se asi tak děje v hlavě" mi příjde trošku nedořešené(víííím hrozné hnidopišství).

Tuhle tvojí větu nechápu: "Jinak z pozice ženy poražené autem- tu mohl vidět, řidiče těžko."

A jsem teda u té aury energie člověka, pak to znamená, že "osud" je právě ta energie nebo spíš to co nám tu energii přiděluje (tady bych já asi bejval hodil můstek směrem k emocím jako to bylo u ženy hrdiny - což by mělo za důsledek že naše emoce a vědomí je spolutvořitel našeho osudu).

Myslíš že máme v genech osud? To mě zajímá. Klidně to můžeš rozvést.

"Proto se jeho příběh prolíná s Haničkou, kterou potkává,ignoruje tato znamení a nakonec ten rádobyvtip(já vim, že je suchej) tkví v tom, že pokud nějaký osud kdy byl, tak právě tohle je jeho projev." Tuhle větu musím rozebrat. (nechci tě chytat za slovíčka, ale tak nějak odvolávat) Nevím proč proto. Proč proto? Jaký je ten důvod aby tam byla Hanka? Jinej, než aby se to natáhlo (nechci být zlej, ale čtenář by se měl i takhle ptát).
Pak tu máme znamení. Znamení, že se potkali? To mi nepřijde jako nějak oslnivé znamení a ani nijak zvlášt propletené osudy. A nakonec jak píšeš, že ten vtip o penězích by mohl být projev pravého osudu. Co to je za osud, když ho to mine?:)

Ale dostanme se k jádru. To že tady jsou vlastně "osudi" celkem zajímavě propracovaný a skrze ty DNA by se nabízela možnost to přijmout (i když tomu sem se já celé čtení brátnil - ne kvuli nějakému předsudku ale spíš těm nedomyslům) bych zasadil do světa, kde se na nějaký osud jinak nehledí. Ale ty jsi tam nacpala i "Osud" právě v podobě toho vtipu. Na moc malém prostoru tak rozehráváš hru, kde jsou "osudi" a "osud" a člověk to tak nějak nemůže pořádně střebat.

Jinak promin jeslti jsi něco připálila, palačinky by byly minimálně pro mě daleko důležitější než nějaké mé šplechty:)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter