Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kladenská
Autor: Ondrej Kern (Občasný) - publikováno 22.6.2006 (03:19:55)


 blondýna (Občasný) - 28.6.2006 > Lyryk> 

Lyryk pravdu nemá:-)

 

Kladenské kulisy? Co to je? V tom případě existují i mostecké kulisy, i kulisy ostravské. Jednoduchou povrchností… hmmm, to jako kdyby napsal, že to už dávno řekli někde bratři Tesaříci a Bezruč.

 

Kladno, to je to město, můj tajnej tip. Taky o Karviné už se zpívalo. Není tedy nutné to nějak dál rozvádět, vždyť to všichni přece vědí, že Kladno=uhlí. Tudíž nás přece autor nemůže překvapit.

 

A s tím autobusákem… někdy mi připadá, že lidi spadli z jahody. Jistě se mezi sebou zásadně dorozumívají spisovným jazykem, že ano. A používají věty typu: Ano, zítra jedu do Prahy (Kladna, Karviné, Ostravy, dosaď co je libo) a odjíždím v šest ráno autobusového nádraží. Kdepak autobusák, něco tak ošuntělého by jistě nepoužili.

 

Spor a střet… možná by náročným čtenářům zalichotilo, kdyby autor nechal hrdinku třeba vykrvácet na zastávce nebo tak něco. Nebo nechal uškrtit řidiče, aby to bylo expresivnější.

 

Autor má rozhodně na víc… takovéhle poplácávání po ramenou bych si nenechala líbit ani náhodou. To se dělá u mizerného vysvědčení, ale ne u poezie.


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli blondýna
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter