Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Dítě které zabíjelo
Autor: 3022 (Občasný) - publikováno 7.12.2001 (16:44:09), v časopise 19.12.2001


Thomas Hudson (Občasný) - 7.12.2001 > ještě k úvodníku : Nevím proč by měl tenhle článek odradit nějaké pacifisty...leda tak nějaké krátkozraké, který to dělaj na efekt svýho image...kdo doopravdy nenávidí válku a nemá rád násilí, tak se nespokojí s nějakým tvrzením psychologicky dokázaným, že jinde bojujou lidi a vůbec jim nepřijde že zabíjej...jasně v jakých podmínkách vyrostem takoví jsme...když budeš psal učit aby tahal saně tak je bude tahat, ale když ho budeš rozmazlovat tak bude rozmazlenej...v lidském přirovnání by měl ale stejné problémy - teda pardon ne stejné, ale stejně velké...když bude někdo rozmazlován tak bude v depresi, že nedostal jako vždy svou cukrovinku a bude asi ve stejné depresi jako dítě který je každodeně mláceno a dnes ho výprask zase neminul - život a užívání si života je děsně relativní věc.
Nenávidím válku a násilí, vím že sou lidi který se násilím rádi baví, vím že jsou lidi, kterým to že dělaj násilí vůbec ani nepřijde jako něco špatného...
Problém dnešních lidí je, že se nedívaj na základy problémů...když někdo protestuje proti zavírání zvířat do ZOO, tak mu jeho odpůrci budou krátkozrace předhazovat, že ty zvířata jsou zvířata odchovány v zajetí a že kdyby se teď najedou pustili tak by neměli šanci na přežití ve volné přirodě - ale otázka zní proč je vůbec chytat?? Tam je přece ten základní problém...když už sou přeškolený tak se lehce mluví a argumentuje tím že by nepřežili ale přitom paralelně se dál loví divoká zvířata a dál se přeškolujou - tohle ovšem nepatřilo ohroženým druhům, kteří by jinak opravdu nepřežili - ale zase za to můžem my - jenže tohle je už jinej problém, kterej nejde krátkodobě řešit. Takže když opustím od tohohle symbolu tak bych se kouknul asi spíš na základ toho problému jestli maj děti bojovat nebo nemaj a nevykládat jen o tom že nemaj na vybranou aby sami neumřeli-musíme udělat aby neměli na vybranou nebojovat a to nejen děti ale i dospělí.....nemyslíš?
Samořejmě ty řekneš,že to není možné tohle udělat - ne není možný to udělat protože lidi sou už prostě tak hnusný že se jim bojovat chce a můžou si říkat kolikrát chtěj,že válka je svinstvo.
To mě ale nepřesvědčí v tvrzení, že kdyby opravdu nechtěli bojovat tak by prostě nebojovali...nakonec zbývá otázka "Co tedy dělat?". Je to asi hodně směšný, ale dělat se nedá asi nic...když budu protestovat tak budu potřebovat aby nás bylo víc lidí...a ze zkušenosti už vím, že každej člověk je jinej a jakmile by nás bylo víc tak každej by si prosazoval svoji věc a začli by hádky...v malý skupině hádky - ve velký skupině války...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter