Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Když potkáte tuláka z kolekce Setkání
Autor: Petr Christov (Občasný) - publikováno 9.8.2006 (16:28:19)


Martin (Stálý,Redaktor) - 10.8.2006 >

To psaní "dobře, špatně" jistě Ztratilo nějaké mantinely má, záleží na tom, jaké má člověk nadání, kolik toho napsal a tak...vstupují tam ale také jistá subjektivní cítění čtenářova. Nemyslel jsem to nijak pejorativně, jen prostě každý máme na jisté věci jiný názor...nic víc...něco pravdy máš ty, něco já, jak už to tak mezi lidma chodí.  V poslední době se Ti akorát přiznám, že jsem jen nějakej alergičtější na takové ty úsudky o tom, zda je text napsán dobře či špatně...na Totemu se mi zdá, že se poslední dobou tyto poznámky přemnožily na úkor toho, aby ten, kdo dílo hodnotí, k němu tvůrčím způsobem napsal, co by třeba kde vylepšil. Kritik si tímto způsobem akorát zahojí ego a autorovi takové poznámky nemohou přinést nic jiného, než smíšené a podivné pocity.

Neber to na sebe...jen jsem se tu prostě musel vypsat ze svých pocitů z poslední doby...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter