Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
la clé
Autor: Claw (Občasný) - publikováno 19.10.2006 (19:12:58), v časopise 19.10.2006


 Claw (Občasný) - 20.10.2006 > kink> 

Nechala bych to v té obecné rovině, s jistou dávkou nejasnosti, jak říkáš. Ty už konkrétně vyjmenováváš co se za tím může skrývat a jak vypadá.

Střásáme kaštany a trochu nám to připomíná tanečnice salsy,: není v tom doslovně řečeno, že vůbec nějaké kaštany padají – to že by nám připomínalo tanečnice, proto by ten odkaz měl být jen na to, co je v té větě, ne již co se za ní skrývá. Příliš nad tím nepřemýšlej, jak říká dj není k tomu potřeba nějaký složitý šifrovací klíč.

Mělo by to znamenat, že ta činnost toho střásání nám připomíná tanečnice salsy – mohlo by tam být střásáme kaštany a vypadáme při tom jako tanečnice s., ale jenom nám je to ta činnost připomíná, takže by to významově nesedělo. No snad to tak stačí.

 

Ale nevylučuji, že je více možných variant a docela se mi to i na ty kaštany líbí. To nechám na vás - nemůžu příliš limitovat co si pod tím představíte.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Claw
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter