Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...o chytrém pejskovi Hafáčkovi
Autor: schizandra* (Občasný) - publikováno 22.10.2006 (07:06:49)


 celej on (Občasný) - 22.10.2006 > schizandra*> K tomu závěru... to fakt ne, to už je trošku moc:) I když... mohl bych ti to přepsat, ale to by si asi koukala. Ne tvé přání provedu seržo.

K dalším věcem pro přehlednost v bodech:
1)Nemyslím, si že tvoje pohádka děti poučí. Ale klidně mi to vyvrať, řekni co je kde poučí.
2)Jak vypadá správná rosa? Asi mě rodiče tak dobře nevychovávali a mám díru ve vzdělání. A nabízí se otázka jaká je ta špatná?
3)Zdrobněliny mi nevadí všechny... špatně si mě pochopila. Příklad: Sluníčko, pejsek, zvířátka, kytičky ok, Zlá babička (babizna), Hladnej vlček (vlk), Mladej doubek...
4)Opravdu si myslíš, že city jsou zakleté v zdrobnělinkách?
5)Absence zla při výchově dětí... to je téma na diplomku. Nemyslíš, že když děti nepoznají zlo, tak se mu nenaučí bránit? (já osobně na to názor nemám...)
6)V tvé pohádce se opravdu nic neděje... tak to je. Princezna poznala prince a žili šťastně až do konce.

Mě taky štve, když mi někdo takhle rozebírá mé dílka, chápu. Ale co je lepší? Tohle nebo názor typu: "Mě stylistika nelíbit, lepší výrazivo já použít." Hmm?

P.S.: Když chceš reagovat, zmačkni reagovat a tam to napiš. Mě se to hned objeví...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter