Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...o chytrém pejskovi Hafáčkovi
Autor: schizandra* (Občasný) - publikováno 22.10.2006 (07:06:49)


 celej on (Občasný) - 23.10.2006 > schizandra*> No víš mě je fakt jedno, co si dětem čteš...
Prostě si sem hodila text a já ti na to řekl co se mi nelíbí, popřípadě líbí (v tomhle případě hlavně to nadšení...) a to je všechno... já si tady na nic nehraju ani to pro mě není žádná moje slast psát dlouhé věci na net a hádat se kdo má pravdu.
Do tohlodle jsem vpadl trošku rozpačitě, protože původně mě pobavil skold... což mi zase příjde trošku nefér ho srovnávat se mnou, protože já se tomu aspoň seriozně věnoval, narozdíl od toho, jak on párkrát praštil hlavou o klávesnici a pak dal odeslat.

Na to že pohádky nečtu (ty klasické) jsem tě upozorňoval, hned v úvodu... takže fakt sorry, ale abych ti tady napsal fundovanou kritiku s tisíci načtených pohádek, abys mi pak řekla, že to píšeš pro Vendulku a té se to líbí, a že já nemám dítě a tak tomu nemůžu rozumět, ti kašlu. Stejně tak není moje povinnost ti napsat mojí verzi pohádky, abychom si ty role otočili a tys mohla říct: Ale to je daleko horší! (tady mě zaujala ta možnost z toho udělat pohádku, naprosto opačnou s absencí dobra, tam by ta absurdita tvé krásně vynikla)

A nakonec, nejvíce si mě pobavila tím, jak se mě snažíš dát rovnat do pozice malého žáčka, "až ty jednou budeš, tak velký jako jsem já a budeš mít tolik dětí co já, tak to pochopíš".
To snad musím mít dítě, abych poznal, jestli je pohádka dobrá?

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter