Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
docenti
Autor: k3s (Občasný) - publikováno 29.10.2006 (13:11:52)


 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 29.10.2006 > Janahe> Janahe..mám Ťa pomerne rád a Tvoje názory sa mi zdajú premyslené, len tu sa mi vidí, že si sa nejako nechala strhnúť emociami, toto vôbec nie je o "docentoch"..to akoby si povedala, že moje práce pre svoju perverziu urážajú ženy a ponižujú ich na úroveň tovaru. Osobne keby som v tom videl niečo hanlivé, keby sa mi to videlo účelové, keby som možno KESIAKA nepoznal, tak vtedy by som bol medzi prvými, kto by tu poučoval, lebo tituly a ľudí za nimi si väčšinou vážim, aj keď to je na dlhú debatu..ver mi, že to nie je nič hanlivé ani osobné..a vyťahovať tu rasovú otázku považujem za hranie na city a to je pod Tvoju úroveň.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Karhaj(Sinner)
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter