Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proti zdi
Autor: kalais (Občasný) - publikováno 2.11.2006 (13:18:04)


 skold (Občasný) - 2.11.2006 > egil> neříkám ve své tvorbě.i když tady narážíš, tak máš pravdu v tom, co jsem tady prozměnu já, debilně, napsal.jednoduše se mi ten text nelíbil.a jinak, co jsem chtěl těmi postupy říct ?to, že mě nudí taková poezie, jakou např. píšeš Ty....proč se tady tvářit nevinně, že....máš u mě respect za to, že působíš velmi vzdělaným dojmem a že umíš s lidmi jednat a také to, možná jen z principu, že jsi zdejší redaktor....takže to je má vysvětlivka na ty postupy.........já provozuju jen ty mé "experimenty" a to je to, co jsem ještě nikdy JÁ nedělal a třeba u takové kalais mi chybí více průraznosti...osobitost a styl má na velmi dobré úrovni, jen mi chybí větší razance textu, kdy mě její texty povětšinou nezasáhnou---- jediný Tvý, co mě dostalo, byly ty balkony, nebo co to bylo...jináč se mi nic nezarylo do hlavy...a jestliže pak chceš navíc dorážet do mé, rádoby,poezie tak věř, že nemám žádné velké ambice, což jistě víš a myslíš si to, a píšu si jen tak pro své jazykové vyblbnutí ( ne však patheticky míněné)...prostě mi v klidu řekni, že su looser, ale tadyhle toho moc není a jestliže tohle pokládáš za pravou poezii.....každopádně se těším na další text kalais....umí překvapit...nepíše strojově ...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli skold
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter