Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě dívky
Autor: Jindra Nazarská (Občasný) - publikováno 6.11.2006 (00:19:58)


Oviovi (Občasný) - 7.11.2006 > Přemýšlel jsem,jestli mám vstoupit právě u tebe do diskuse…..no vstupuju…. třeba tento obraz mi připadá jako slušný skok daleký…..ale bohužel..... s přešlapem.Myslím ,že je škoda,že se do toho neobuješ a nejdeš na to přes kresbu.Půjčit ,nebo koupit si nějakou knížku o figuře nebo aktu a překreslovat ty věci tak dlouho,až se to otevře a poddá .A ono se to otevře ,zvláště v tvém případě.

Já se třeba snažím o krajinu,A ta má jednu velikou výhodu,že u ní nevadí,že vynecháš strom,skálu,prostě něco,co se tam v dané chvíli nachází,to já klidně odprásknu,mě se jedná spíše o ten pocit krajiny.Barvy používám takové,které tam rozhodně nejsou,ale které bych tam chtěl mít,když už mě něco zaujme,tak se to snažím vytáhnout,předimenzovat ale tak,aby to bylo ještě,byť hraničně možné,snažím se prostě namalovat „ještě krajinu“ a hlavně ten pocit z ní…….No ale figura,to je jiný kafe.Tam stačí něco málo špatně prodloužit nebo nešikovně zkrátit a je to v háji.A navíc to každý pozná .Vezmi si třeba portrét.Dvě oči,jeden nos,jedna pusa,tvar hlavy a pokuď je neuřízli i dvě uši…..a to vše na ploše zhruba 30 na 20 cm.A stačí mírně ,o pár cm posunout kteroukoliv z těchto částí a už je po podobě,je to hned někdo jinej .No a figura ,s tou je to taky tak,akorát že se z ní nejdřív vytratí ta šťáva,stane se z ní loutka,pak hadrovej panáček ,no a pak už…..L.Když někdo umí figuru a navíc s ní dokáže dělat různé „psí kusy“,tak to má buď vydřeno,nebo shůry dáno ale spíše obojí.Možná by sis mohla na toto téma promluvit,pokuď bude chtít, s Lumigem,ten to tam prostě má!
Mě se třeba na tobě líbí prostor,zvláště u toho přístavu ale i jinde /ale ne všude/ a i tady,když přimhouřím oči,tak tam prostě,alespoň pro mě ,je.A to je tak asi vše k danému tématu ode mě.
No ale všecko se holt hned nepodaří.Třeba můj obraz ,co jsem sem dnes/v úterý/ přidal pojmenovali kamarádi antický chrám s továrním komínem…A já s nimi ….souhlasím.: )
P.S.: Přeju hodně štěstí a myslím,že ti tady fanděj,i proto tolik „připomínek“
Zdraví Oviovi

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oviovi
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter