Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pisces z kolekce deník, nočník
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 8.11.2006 (22:25:30)


ztratila (Občasný) - 9.11.2006 >

Tak je mi to už jasnější. Vidím opak Huga Hugona. To je hlavní postava Filipovy prózy Poskvrněné početí, spisovatel, který není schopen začít psát, natož dokončit jakýkoli text a píše k nim jen úvody a předmluvy, v nichž nastiŇuje, o čem to bude a co tím bude chtít říct. Ty mám pocit v sobě jakousi psací energii máš, ale tohle je takový pocit, který jsi vychrstnul na papír, nic víc. Člověk nad tím tak akorát pokrčí rameny. Asi bych se vystíhala podobných citací typu toho z Rozmarného léta, příliš to bije do očí. Někdo tvrdí, že to je laciné, mě spíš napadá, že se může stát, že čtenáři zůstane z textu jedinej zážitek, citát z cizího díla. A zvláště problematický je, když takový citát použiješ coby pointu, vyvrcholení své práce.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter