Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
na břidlicovém temeni času / a ohnisko prostoru
Autor: lukáš b. (Občasný) - publikováno 29.11.2006 (23:21:41)


 Naty (Občasný,Redaktor) - 5.12.2006 > lukáš b.> 

Z toho si nic nedělej. Já když jsem vlezla poprvé na Totem, tak jsem neměla ani tušení, že nějaké HTLM vůbec existuje. Než jsem se naučila otvírat opravu příspěvku tak, aby se mi nezobrazovala v "té hrůze", ale jako při vkládání, tak jsem asi rok vždycky škemrala u Kelly, aby mi chybku v textu opravila. Ale Časopis mě naučil, jinak to nešlo.

Jinak samozřejmě jde text napsat ve wordu, já to jinak nevkládám. U běžných textů básní, pokud si k tomu nevymýšlím nějaké složitosti, si text prostě ve wordu zkopíruju myší a pak kliknu pravou myší do prostoru pro text (ve vkládacím formuláři) a dám vložit. S takhle vloženým textem potom pořád ještě můžeš dělat různé úpravy jako změnu fontu, barvu a velikost písma rozmístění na ploše a pod., stejně jako ve wordu, protože všechny ty funkce jsou ve vkládacím formuláři i ve wordu prakticky stejný. Akorát je dobrý použít z lévé nabídky na osobce hned první VLOŽIT příspěvek a ne poslední VLOŽIT formulářem, který je pro prosté vložení textu příliš složitý.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Naty
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter