Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Komentář k dílku Stvořitel a my od milovníka moudrosti romanna z kolekce filosofie
Autor: Cid (Občasný) - publikováno 6.12.2006 (11:37:46)
další>


Martin (Stálý,Redaktor) - 6.12.2006 > Podle mne diskutovat o existenci či neexistenci Boha a upírat oči ke kvantové či jiné fyzice nevede nikam. Fyzika má jeden prazáklad, hmotu, která se v případě té kvantové fyziky sice jaksi prolíná s energií, ale když člověk jde dál k teorii relativity, dojde nakonec k tomu, že energie a hmota jsou v podstatě totéž, něco jako voda ve více skupenstvích. Kdybych tedy nehmotného Boha chtěl dokazovat hmotou či nějakým skupenstvím energie, bylo by to podle mne stejně nesmyslné řešení, jako dokazovat existenci světla prostřednictvím lopaty. Osobně v Boha věřím taky, nicméně chápu jej jako někoho lidsky neobjevitelného a za jeho jedinný hmotný důkaz považuji veškeré děje v přírodě, které člověk od nepaměti neustále objevuje a objevuje a stále není u konce. Tento svět beru jako geneální dílo, které musel někdo chytrý vymyslet. Jinak se veškeré mé důkazy Boha objevují v čistě citové osobní rovině a tak nějak mi přijde, že na metodu, jak jej nalézt v nehmotném světě, musí každý přijít sám.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 (2) 3
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter