Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obsluhoval jsem anglického krále
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 23.1.2007 (21:33:03)


čtenář kdojenejchytrejsi:-) - 25.1.2007 > Chm, tak tohle je nejbizarnější recenze, na jakou jsem narazil.:-) Zajímalo by mne, jestli "autorka" vůbec četla román, který Jiří Menzel tak fušersky zadaptoval (zajímá mě to právě proto, že mi uniklo, ve kterém "luxusním veřejném domě" vlastně Jan Dítě pracoval? Na začátku v jednom přišel o panictví, ale jinak?).

Hovořit o (cituji) "příliš pomalém toku děje, který se místy téměř zastavuje" jako o chybičce - a přitom se film neúnosně vleče a nemá žádný spád! mi připadá na hlavu. Mizerný scénář ještě víc ořezává jakékoliv herecké výkony (a obsazení přitom taky žádná sláva - jediný, kdo tam trochu vyniká nad průměr je Kaiser). Myslím si, že se film Obsluhoval jsem anglického krále vůbec neřadí a ani nezařadí "k nezapomenutelným režisérovým adaptacím", ale mezi smutnější díla tohoto režiséra: Film Obsluhoval jsem anglického krále bude důstojným druhem Menzelovy nedůstojné úlitby režimu "Kdo hledá zlaté dno". Jiří Menzel si filmem Obsluhoval jsem anglického krále na své dno (které vůbec není zlaté) nejen sáhl, ale jako tvůrce na ně tvrdě dopadl.
Jaký je film jsem naznačil. A tato recenze mu svou kvalitou zdárně sekunduje. Mohla ji napsat jedině osoba, která během projekce nebyla soudná.
Proč to tak bylo netušíme, ale spektrum našich úvah je široké - ať už byla opilá, nebo si s partnerem kinosedačku zaměnila za domácí gauč. Ať však neurážíme - třeba byla pouze "výjimečně" nepozorná.

...
Do příště bych ve Vašich recenzích uvítal nejen převyprávění děje a vyjmenování herců, ale neobávat se kritických podnětů a zjevné nedostatky nebalit do eufemismů jako "chybičky" a "výjimky".
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter