Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Zátiší v obýváku z kolekce Nebezpečné čmáranice
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 27.1.2007 (00:55:43)
následující v kolekci>


 SATANICSAINT (Občasný) - 30.1.2007 > Prokletí> Aha-sorry,přesně v okamžik,kdy jsem klikl na"odeslat",mě padlo do oka,že mě vypadlo slovíčko"černo",čímž máš asi na mysli ten obrázek,nikoli mochomůrku-no to je prostě obrázek jednoho mého známého,(dostal jsem ho za to,že jsem ho 2měsíce nechal bydlet u sebe,a hradil živobytí),který si dcerka bez mého vědomí trošku pokreslila(např.tou červenou).Vím,že se to dělat nemá,a už i ona,protože byla hubována-ale odstranit to nejde,tak co s tím se teď dá dělat?...mno...,že jo...Výčitky vůči malíři nemám,bo dal sic obraz,ale pobyt zakončil tak,že se vypařil,i se vším,co se dalo snadno unést,a dobře prodat,navíc kvalita díla,se mi zdá mizerná.Proč si vystavuju mizerný obraz?..V době focení jsem neměl dost jiných obrázků,a na zemi by mi zavazelvíc než nahoře.A nevyhodil,protože by to bylo jen hysterické gesto-navíc naprosto nesmyslné..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli SATANICSAINT
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 5 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter