Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
„ MŽIK “
Autor: Tresnicka (Občasný) - publikováno 4.3.2002 (23:31:27)


 rifasalo (Občasný) - 6.3.2002 > Tresnicka> No nevim, prijde mi to takove .... no prilis cerne, ale ty vis, tyhle vecicky mam taky moc rad....jen nechapu proc tady panove stropili takovej neklid, kdyz kazdodenni chleba chutna porad jinak :))) A navic Kdyby videli tu sladkou tvaricku, jenz tohle splodila, hned by zmenili nazor, neb pak to vyzera trochu vic SCI-FI(asi ne prilis dobrej pojem, ale je to FUCKJEDNO), ale tak by clovek asi nemel posuzovat kreaci basnikovi duse....
Kazdopane jsem asi jak na to koukam jediny, komu se to libi......
I kdyz prilis cerneho potemneni nad slunnym ozarenim Tresnickovske dusinky :))))

Chyba? Zvlastni je, jak kazdej IGNOR si nejdriv vsimne HRUBKY a ostatni pak uplne zahodi dopryc!!!!! Ne ze by to nebylo dulezite, pravopis, ale proc posoudit nejdriv onen zmineny a pak teprv dilo samotne?
Jak muj nedavny zapocet z patologie, kdy me zkoladerila jedna macarata ZENA, ze mi chybi ve vete dve carky a ze je zvedava jak budu pisat bakalarku :)))) Me odveteni? Snad hodnotite muj um, co se oboru tyce a ne tuto "banalni" vecicku?
No nic muj nazor nemusi byt shodny s okolnimi, jako by se jindy shodoval!!!!
Kazdopadne nechtel jsem znamkovat, ale uplne me trha za oci kdyz vedle tveho dila vidim tak osklivou znamku a tak se na me nikdo nezlobte, neb KRITIZOVAT umi temer kazdej, ale kouknout se do vnitrku studakovi duse jen malo kterej clovicek!!!! Treba by jen stacilo si precist vic tvych veci a pochopili by , ale jiz toho rozepisovani necham.......
PS:jelikoz pospicham, tak me preklepy a chyby prosim vynechte!!!!
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli rifasalo
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter