Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obsluhoval jsem anglického krále
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 23.1.2007 (21:33:03)


 čtenář NaR - 9.2.2007 > čtenář> Z jiného pohledu je ovšem lidstvo hodné, chytré a charakterní. Nejhorší jsou tyhle ultimativní věty - je to tak a tak. I na film prostě mohou být různé názory, zvykněme si na to. Někdo hodnotí kladně typický Menzelův přístup "uhlazovat hrany", jiným přesně tohle vadí - třeba mě. Ve Skřiváncích a Ostře sled. vlacích byl mnohem přesvědčivější. Ale kdo se chce jít na tenhle film podívat do kina, právě takovouhle recenzi uvítá. Zcela irelevantní pro hodnocení kvality recenze je, jestli její autorka román četla - vždyť filmové dílo žije samostatným životem a vůbec není důležité, jestli režisér převedl na plátno knihu "celou", nebo si vybral jen nějaké pasáže. To byste se divil, kolik recenzentů filmovýc adaptací původní román vůbec nečetlo. Ale hodnotí přeci film a ne knihu - to si uvědomte. Nebuďte hloupě hnidopišský. Nesleduje přeci, jak "přesně" režisér film převedl - to by bylo od recenzenta zcela diletantské. Recenze je napsaná inteligentně, tak nechte Oplatce její názor a zformulujte vedle toho svůj. Třeba se zasmějeme ještě víc!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter