Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nenazory
Autor: Zefram (Občasný) - publikováno 21.2.2002 (21:25:12)


Zefram (Občasný) - 10.3.2002 > Uplneji se jeste vyjadrim. A to zcela ke vsemu, slibuji. Nyni pouze podotykam, ze ma reakce byla jen slabym stinem nenavisti a nechuti k argumentaci pana Belohradskeho. Nepredlozil ZADNY dukaz svych tvrzeni, byl jedovaty az na strechu. To, co jsi dostal, bylo dusledne dodrzeni jeho zpusobu neargumentace. A to vcetne zvlastne neprijemneho nacistickeho popichnuti. To jsem napsal jako odpoved jeho vizi Temelina (neopodstatnene demonizujici), te zmince o vedcich ve spojitosti s BSE atd. Navic je Belohradsky natolik vagni, ze ma interpretace jeho slov o pravde je stejne mozna jako tvoje, coz jeste ukazu. Belohradsky je vubec ukazkou toho, jak se to proste delat nema. Konfrontuj jeho styl (a moji odpoved presne v jeho duchu) s tim, jak to dela Popper. A, coz ma zasadni dulezitost, odpovez na tyto otazky.

1) Proc veda tak skvele funguje?
2) Proc je metodologicky redukcionismus chybny (proc bychom tedy memeli vse vysvetlovat jednim svetem, kdyz vubec nevime, kolik jich je)
3) Proc by postmodernisticke vypraveni o krajinach melo byt lepsi nez ta ostatni? (dukazy, nikoliv proklamace)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zefram
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter