Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Upstairs to heaven z kolekce Flynn
Autor: Flynn (Občasný) - publikováno 16.3.2002 (12:24:30)
další v kolekci>


Flynn (Občasný) - 20.3.2002 > O.K. Tak teď již tuším, jak se cítí člověk, když spadne do tůně, kde jsou piraně 8))).
ad Madman - nezdá se mi, že by mé vysvětlení bylo příliš sebevědomé. Od toho jsou jiní "experti". Myslím, že mne znáš natolik dobře, abys věděl, že takový nejsem. Nemyslím si, že by mé fraktály mi dávali punc "grafika". Pouze je to moje cesta vyjádření toho, co cítím. A právo na úlet má snad každý, podívat se na Svět z trochu jiné strany. Samozřejmě že toto neberu jako maximálně vážný pokus o abstrakci, jen takové malé "porýpnutí" a těším se, až zde bude skutečná abstrakce stylu Malevič či Mondrian.
ad keporkak - netvrdím, že Malevič je hrůza a ani se s ním nesrovnávám. Vše, čeho sis všiml, byl záměr. Jak jsem již psal výše, těším se na další skutečné mistry abstrakce. Chybí zde.
ad danniel - netvrdím, že jsem Mondrian a už se těším až budou publikovat ostatní. Jen si myslím, že občas se lidé berou moc vážně, chybí jim trochu nadhledu a sebeironie.
Pokud máš nějaké své projekty, klidně mi je zašli a budu se moc těšit.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Flynn
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 13 13 15 16 17 18 (19) 20 21 22 23 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter