Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak odmítat Boha
Autor: romann (Občasný) - publikováno 19.3.2002 (16:54:19)


Slunce (Občasný) - 20.3.2002 > k prvnímu odstavci:
ne kazdy si je hned na pocatku vedom, ze pronika do boha, vnima pocity, krasu a velikost, neznost a lasku, ktera ho objima, ze zacatku malo, postupne pronika dal.. pokud se vse deje v harmonii a bez ruznych filosofii, ktere dotycnemu rikaji, co ma prozivat, nic neocekava a vse je snadne, pokud se ovsem stane, ze je pod vlivem napr. knih, stava se, ze ma strach z toho, co prijde... mam pocit, ze to, co jsi napsal je pravdive, pouze za predpokladu toho, ze jiz na pocatku vi, kam jde (resp. ze mu nekdo rekl, co se bude dit, nebo mu rekl, ze je mozne, ze bude mit ego strach.. v takovem pripade ho pokryje vlna strachu a stahuje se do ulity, pokud se vsak vse deje v harmonii a radostne a on SAM jako male dite objevuje to "nove", co ma v sobe, strach se vytraci.. nebo resp. vubec nevznika)

k odstavci druhemu:
nemyslim si, Romane... tohle se snad deje jen u fanatickych vericich, ne?

k odstavci tretimu:
castecne souhlasim, je to ale trosku jine, nez to vyjadruji slova.. je to soucasti duchovniho vyvoje.. clovek poznava postupne a take postupne se zbavuje predsudku, strachu apod.

k odstavci ctvrtemu:
bozske bytosti jsou nasi ucitele, ti nejlepsi, jake si muzeme prat, miluji nas a vedou spravnou cestou.. nikdy nam "neprovadeji" nic spatneho, jejich cilem je nas posunout dale, ukazat nam jejich lasku a vest nas na nasi duchovni ceste.

k doslovu:
bozske nevytvari zadne tresty, to jen nektere cirkve se snazi ukazat lidem strach a tim je lepe ovladat, to, co se deje si clovek vytvari sam a je to pro nej to nejlepsi.. uuuu a vubec .. s tim koncem nesouhlasim vubec... desetiletí trvající bolestivé procesy??????? brrrrrrrrrr
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Slunce
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter