Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak odmítat Boha
Autor: romann (Občasný) - publikováno 19.3.2002 (16:54:19)


čtenář Peter Š. - 22.3.2002 > Milý Roman

Najprv sa vrátim ku mojej poznámke o „duševnej chorobe“ –bolo to pri inom tvojom príspevku. Takže to beriem späť, rozmýšľal som o tebe a myslím, že nie si chorý.

Ale!!

Vieš že je možné rozprávať sa s jablkom?
Samozrejme nie je to ľudskou rečou ale prostredníctvom meditácie. Vieš koľko múdrosti ti také jablko môže povedať, a aké pocity pri tom zažívaš?!

Zdá sa ti to ako blbosť?

Tak potom chápeš čo si o tvojich praktikách myslím ja.

Myslím, že pri komunikácii s jablkom by si zažíval veľmi podobné pocity ako zažívaš teraz. A to z jednoduchého dôvodu - nie je žiadna komunikácia, všetky tvoje pocity vychádzajú z teba, z tvojej hlavy.

Ako dlho to praktikuješ ? , asi nie veľmi dlho. Ver mi po čase ťa to omrzí, lebo ťa to bude len vyčerpávať, aj psychicky. I keď na druhej strane si z toho môžeš urobiť nejaký biznis, mať nejakých „nasledovníkov“, možno by ti za to aj nejako platili. Prípadne aj pocit, že si niečo viac, nie je na zahodenie. Alebo si možno založíš sektu.

Ale dúfam, že to tak ďaleko nedôjde.

Ináč ti ďakujem že som Teba a Tvoje „učenie“ mohol spoznať (cez net), urobil som si aspoň obraz o tých všelijakých východných učeniach atď (teplo v bruchu, chri chinmoy).

Nezabúdaj, že viac ako tvoje halucinácie sú dôležitejší ľudia okolo teba.

Maj sa

P.S. viem že výraz halucinácie sa ťa môže dotknúť, ale pripadá mi ako najvýstižnejší





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter