Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svlékající se-akt /uhel,bílá pastelka/
Autor: Vagabond (Občasný) - publikováno 23.4.2007 (00:39:49)


 čtenář cesareborgia - 25.4.2007 > tche> nevim jakou úroveň by sis představoval..radikálně si tu řek že autorova práce je o několik tříd výš..to si může asi dovolit velký znalec umění..body ses to vyjádřit neodvážil tak nevim co tu chceš ještě řešit..jestli si čekal že tu jako ty budu hájit názor někoho jinýho tak to ses přepočítal..já jsem sice možná ještě větší hovado jako ten na koho si tu stěžuješ ale aspon si prolezu profily obou dvou abych nemoh napsat takovou dementní kritiku, která ani kritika není..to cos popsal jsou praktický rady akademika..myslím že právě akademický kresby už dáávno žádný umění nejsou :) ..to ses poptom s těma třídama dost netrefil..rozlišuj osobní invenci a kresbu podle fotky nebo modelu což je fakt jen cvičení nebo ještě hůř kopírování..měj se a neděkuj nz ;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter