Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Mulholland Drive
Autor: Tina (Občasný) - publikováno 26.3.2002 (13:50:25), v časopise 2.4.2002


Thomas Hudson (Občasný) - 26.3.2002 > taky simyslím, že v tomhle filmu hrálo dost velkou roli v jakým je prostředí...přece šlo o holku, která se chtěla dostat na výsluní filmových fanoušku a na druhou starnu tam byla holka, která by radši nikdy nebyla herečkou. Tohle byl první film, kterej sem od Lynche viděl a můžu říct, že je děsná škoda, že to MUSELO bejt odfláklý. Jak jistě víte, tak to bylo natáčený pro seriál a nakonec to jistá televizní stanice zrušilo, to znamená, že Lynch musel dát pointu ještě do tohohle filmu, takže se 2/3 filmy dovopravdy jen chechtáte a čučíte na to, že se jako nic náročnýho na mozek neděje a pak se poslední 1/3 můžete pokakat jak to vezme rychlej spád...škoda toho...kdyby to bylo rozprostřeno asi by to bylo lepší...takhle se na to budu muset kouknout ještě asi 4* abych ten film pochopil a to že pochopit jde, to si myslím, že určitě, protože sem to skoro měl. Navíc až si přečtu to desatero, který pro to Lynch vydal, tak budu možná moudřejší...každopádně lesbické scény byli natočeny fakt pěkně...pěkná byla taky scéna s podváděním režiséra. Pak píseň v divadle byla skvělá (hlasově až do morku kostí)...tenhle film byl hodně dobrej a mrzí mě, že jsem neviděl nic jinýho, protože to má být prý složenina z těchminulých filmů tím pádem toho vím o hodně mín....scéna s presem byla taky docela ucházející, ale člověk věděl co se tam stane :-)...dobrej byl i Cowboy :-) Uvidíš mě jednou....uvidíš mě dvakrát když... A měl sem takovej pocit že tam hráli dvě blondýny...víte to někdo určitě? Jedna ta co chtěla být hvězdou a druhá ta co byla zamilovaná do tý co ztratila pamět, nebo to byla stejná holka?
Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter