Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pán Prstenů: Společenstvo Prstenu
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 6.4.2002 (13:43:46), v časopise 9.4.2002


sirka (Občasný) - 6.4.2002 > Mírné odchylky v ději bych nenazývala mírnými. Nemám jim to sice za zlé, ale páteřní struktury (kam se jde a co se má dělat) se tvůrci držet museli. Jinak je hodně drobností jinak. Nejvíce mi vadilo, že z hobitů udělali přítěž, která všechno zkazí. Snad k tomu mají důvod, ale to se dozvíme až v příštím díle. V knize mi družina připadala vyrovnaná (ostatně jak jinak:o) ve, filmu vzhledem ke zkratkám a charismatům jednotlivých představitelů, tomu tak uplně není. Nechápala jsem, proč se tak dlouho věnovali Hobitínu, když tam moc důležitého (důležitějšího než ostatní co se seběhlo) nebylo. Jak je vidět, Arwen možná dostane v příštích dílech ještě větší úlohu, nebo jen noviny z natáčení zveličovali její účast v týmu (opakuji z natáčení, reklamní plakáty jsou něco jiného:o) Ve filmu nezdůraznili, že jeden z elfích prstenů má Galadriel a ani její území nebylo tak beroucí dech, jak ho v knížce popisuje Tolkien, omezili se totiž na pár záběrů. Nebít Paní, tak pasáž vyjde naprázdno, ale ona to vyzdvihla jak jen mohla. Ano film obsahuje chyby, ale je to ta jedna z mála věcí, kde se dají oželet, protože zbytek byl tak jímavý, že převyšoval téměř konstantně nadprůměr. K recenzi : Mám dojem, že není zcela dobře provedená...srovnání je provedeno dobře, ale na úkor celeku. Celkovému vyznění se věnuješ jen místy, takže se ztrácí...abych to lépe vysvětlila : Je to hodně zfragmentované, složené z částí. Škoda.
Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli sirka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter