Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
V novinách psali, že zdraží benzín a cigarety
Autor: honza_bordovicky (Občasný) - publikováno 9.7.2007 (23:17:20), v časopise 11.7.2007


Čtenář - 20.7.2007 > No, prave se mi smazala moje rozsahla reakce z toho duvodu, ze sem nezodpovedel, kolik je dve plus dve, do pizdy...

Neskryvam nadseni, jak jsem ti rekl. Ocenuju minimlismus, o kterem uz tady nekdo mluvil. Ten letel vzdycky a poleti i nadale. Nebezpecim minimalismu byva mnohoznacnost, ale to neni tvuj problem. Kdyz vezmu jako priklad Dva krucky od nekonecna. Je jasne, ze stojite proti sobe a ty cekas, co bude. Super. Mas bubec cit pro vyznamovy detail. Hledat pokoru u cernovlask ve vlaku do Ziliny, to je krasne a obsazne, ja se v tom nachazim. Prakticky oxymoron, krasa:)

Libi se mi pouziti volneho verse. Kdekdo to pouziva jako jednoduchy nastroj, aby nemusel rymovat. Neni to tak jednoduche, naopak. Vetsinou to jde prokouknout. Tady je to ve spojeno se zminenym minimalizmem naprosto... ani ne tak funkcni, jako krasne. Svezi.

Hrozne hezka mi prijde konkretnost tech situaci. Krasne balancujes mezi klise a realitou, mas na to talent. Posledni basnicka je plakatovy priklad. Bude to zamysleni se nad vlakem stojicim v polich teto krasne zeme? Ne, bude to povzdech nad vecnym zpozdenim CD:)

Vytkl bych ti jenom toho Soudce z milosti. Krut hlavou jak chces, ale citim z toho spis nes uprimne vyznani jen snahu o to citit to, co tam citis. Je to upjate, cizi, jako ten zazitek, o kterem pises. V podstate nevim, o cem to je, balis to do obecnosti. Jinak nemam SLOV!

Mas fandu, Vaclave. Neztrat si ho!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter