Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O synech a domech
Autor: kalais (Občasný) - publikováno 10.7.2007 (13:11:20)


sojka (Občasný) - 2.8.2007 > jsem dost nastydlá, tak tady v noci bloumám po poznámkách a čekám, co mi padne pod ruku a ejhle! tohle se mi hodně líbí. nejsem kritik, takže...

první dojem, který z toho mám je technický, hned napíšu proč, já totiž občas čtu věci zásadně odzadu, ani nevím proč to dělám, takže jsem začala Divnými domy. a vykoukl na mě šroubovák, pak tikot ptáků a nakonec šrouby. ale v podstatě si myslím, že tomu rozumím (já totiž rozumím všemu). toho syna jsi jaksi neporodila, zatím, tak sis ho smontovala a pak zase rozmontovala a postavila z něj třeba jinýho. co je komu do toho, že to třeba není syn, který se v těch básních tak tváří. a vůbec, v každý ženský je kus chlapa a někdy ten chlap leze ven a my ho zase chceme nacpat někam zpátky, ale on furt nějak blbě vyčuhuje.

hlavně v té první básni mám pocit, že bys ty ručičky nepotřebovala k tomu průvanu, ale aby to tělíčko s ručičkama mohlo vyletět z balkónu. nafurt:-)

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli sojka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter