Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
HVĚZDNÁ PĚCHOTA
Autor: Sionna_V (Občasný) - publikováno 11.4.2002 (00:29:25), v časopise 3.5.2002


Thomas Hudson (Občasný) - 12.4.2002 > Hm, tak ses na to koukla fakt hodně zamračeně...neboj jako spolužáci tě nenávidět nebudu. Jen jedno bych chtěl k tomu říct...hvězdná pěchota byla nejlepší akční film který jsem kdy viděl. Už bych neřešil, jestli mám rád akční filmy nebo ne (ne), ale tenhle jsem si řece jen vybral so své sbírky filmů a to z jednoho důvodu : Na nic si to nehraje. Nemáme potřebu sledovat svalovce kterak najednou dostane city a aby se mohl své drahé předvést, tak pak zmasakruje toho Lundgrena. Ne ne. Hvězdná pěchota nic nemaskuje. Je tam akce od začítku do konce. Ženský sou emancipovaný, aby působili mužštěji, aby tedy byla odvrácena oči v sloup vrhající love story - je tu pouze jako takový drobný doprovod. Abych tak řekl...na tenhle film jít, jen když se chce člověk vybouřit a nechce přemýšlet. Na přemýšlní jsem viděl jiné filmy...třeba teď jdu z úžasného Arizona Dream.... Jako text je to napsáno dost hladce a čtivě, a jak máš ve zvyku...neopakujíce se. takže jedna za text...ne za přístup:-)...plně tě chápu:)
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter