Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hypermemplex a kyberkultura
Autor: swedish_nigg (Občasný) - publikováno 11.4.2007 (17:46:29)


čtenář Radka - 11.8.2007 > Připadá mi to jako výlev nabubřelýho filozofa, který odmítá skutečnost, že jeho mozek, něco tak krásného a dokonalého, byl určen pouze k tomu, aby oplodnil víc samic. Byla bych docela ráda, kdyby sis tu knížku ještě jednou přečet, ale bez emocí, který mi připomínají mojí babičku (která se křižuje už při slově šimpanz).Samozřejmě jsme všichni jenom nástroje, ať už genů či memů. Nikdy se nevymaníme z jejich vlivu, protože je k životu potřebujeme stejně jako vzduch. Bez nich bychom byli nikdo. Ještě jsem neslyšela, že by se někdo čertil při pomyšlení, že ho ovládají geny. Že má díky nim modré oči, blond vlasy a divný tvar lebky, příde každýmu normální. Ale že máme díky svým memům rádi techno, odsuzujeme komunisty a studujeme vysokou školu, to ne, to už je zásah do osobní svobody. To jsem přece všechno JÁ! Nikdo jiný za mě nerozhoduje! Samozřejmě, že ne. Jenom ti k tomu rozhodnutí docela slušně pomohly. Stejně jako tvoje geny k tomu, že budeš mít velkej nos.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter