Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DNY
Autor: zase zkrvák (Občasný) - publikováno 14.8.2007 (11:31:37)


 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 15.8.2007 > zkrvák> To nikde netvrdim, ani si to nemyslim (vazby mi připadají logické). Jen je to ohromně krkolomné (pro mě). A úsměvná mi na tom textu přijde právě ta umělá "slupkovitost", která jej nějakým způsobem obaluje, aby se při čtení musela zpátky oloupávat, protože se potom víc soustředim na to, jakým způsobem asi text vznikal, než na to kam vede a co říká. Se nezlob, teda, já Tě příště zase vynechám, když Ti jakoby nerozumim. Ale je pravda, že když to čtu už alespoň podvacáté, začínám si pozvolna zvykat na formu a začíná fungovat obsah. No, ale už dlouho jsem se nedokopal k tomu abych četl nějaký text dvacetkrát v řadě po sobě.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli šedé
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter