Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pán Prstenů: Společenstvo Prstenu
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 6.4.2002 (13:43:46), v časopise 9.4.2002


Rawen (Občasný) - 19.4.2002 > Kdyby Jackson natočil Pána prstenů úplně věrně (nebo by se o to pokusil) měly by ty tři díly minimálně patnáct hodin... (takže by to bylo jen pro FK fajnšmekry s měkkýma podložkama pod zadek) - vzal si na svá bedra opravdu těžký úkol a já si myslím, že se mu to podařilo. Film se mi líbil (předlohu jsem předtím četl 3x) Věci, které se povedly: Černí Jezdci (Jednoznačně!!!),Glum (šišlá skvěle),Legolas(ten se poved),Kraj(věrné),Železný pas,Sam(ten vyšel snad nejlíp),scéna Boromirovy smrti(možná moc kýčovitá, ale mě se líbila),Gandalf. Věci které se nepovedly: Galadriel (ve filmu je nesympatičtější než v předloze, ale to je jen takový detail), Frodo (herec OK, ale byl moc bezmocný, v románu se mi zdál jako dospělý - a slovy klasika J.C. uměl i ukázat zuby),Lothlorien(moc krátké),Roklinka(dala se udělat líp), Saurona se nikdo nebál a to je asi tak všechno... Takže klady>>zápory - navíc přidal Jackson i něco navíc: jiná vize světa po nasazení prstenu je dobrý nápad, Pipin je komičtější postava než v románu (ale tím pozitivním směrem), Arwen se k té scéně u řeky taky hodila, chybí mi Tom Bombadil... Ale ten je v románu nedůležitý a "natáhl" by film...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rawen
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter