Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
proč by se vaše staré měly bát chodit k neurochirurgovi
Autor: tvojematka (Občasný) - publikováno 7.10.2007 (19:42:51)


keithy (Občasný) - 8.10.2007 > Výborně jste si to nandali, opravdu jsem se vaší diskuzí pobavila...asi máte oba chápavou hlavu, jste oba inteligentní, ale asi máte taky trošku někde problém....Ta holka mi rozhodně nepřijde, jako že se špulí jako Amelie, Amelie se špulí líbezně, kdežto tahle slečna a vůbec ta fotka je totálně nepodařená a tu poslední fotku, tu bych snad ani nezveřejňovala. Jinak mě hned napadl Cobain a nic proti němu nemám, ani proti těm tvejm vlasům, takže v pořádku. A taky jsem si vzpomněla na jednoho známýho, co když k němu někdo přišel na návštěvu, tak zásadně chodil otevírat oblečenej do lesklejch fialovejch elošů a na sobě měl dámskej vobleček a děsně mu to dělalo dobře. Ten by takový fotky určitě nafotil taky. Každopádně, ať si každej fotí co chce......
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli keithy
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter