Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pán Prstenů: Společenstvo Prstenu
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 6.4.2002 (13:43:46), v časopise 9.4.2002


gargamelus (Občasný) - 26.4.2002 > Zdravím kolegu! Vlastní názor na film jsem (+- z 1/10) shrnul ve své recenzi, nyní se tedy budu věnovat jen a jen hodnocení tvé práce! Souhlasím se "sirkou", že tvá recenze netvoří příliš kompaktní celek, je to spíše takové pojednání o několika zážitcích a postřehů z filmu. Snažil ses být objektivní (narozdíl ode mne...) a stručný (jasně - máme stejný názor, kdybychom se chtěli vymáčknout úplně, stvořili bychom epos 10-15 stránek, prakticky nic bychom nevyjádřili a Totem by nás stejně ukamenoval...) Měl bych takovou připomínku ke stylistice - zaujalo mě, že používáš enormního množství přístavků a přívlastků neshodných - je asi dobré zachovávat si jakýsi konstantní styl, psát odlišněji od ostatních apod., ale místy to s výše uvedenými druhy výjádření trošku přeháníš...ale to je jen taková připomínka, jinak se mi tvá práce celkem líbila, až na to, že se neustále omlouváš, jak to je či není dlouhé...(do slohovky to dle mého názoru jednoduše nepatří; i když do té mé, jak by se zdálo, by to více než patřilo...:o))) Četl jsem i některé rané reakce čtenářů. Tam mě bacila do očí zejména hádka na ostří nože o "kýči"... nebo mě spíš pobavila. Kdybych měl říci, jestli LOTR lze považovat za kýč, řekl bych "jednoznačně NE!", ale tím bych přispěl do naprosto bezúčelné rozpravy, která prakticky nelze vyřešit, aby se výsledek líbil všem... Je přece stupidní hádat se jak babka na trhu o tom, zda něco je kýč, tj. neskutenčě relativní, citlivý a hlavně nesmírně subjektivní pojem...
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli gargamelus
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter