Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Falešní
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 11.5.2007 (09:39:41)


 celej on (Občasný) - 30.10.2007 > Lamarski> Já nevím, ale mám z toho pocit, že autorka se zarputile snaží tvářit jako dítě. Jenomže už z podstaty - dítě si na dítě nehraje. To jím je. A to takové problémy nemá. Ani mi nepřipadá, že by Lola šla proti proudu, protože já si ten její názor velice zkráceně interpretuji jako "dospělí jsou špatní, já taková nikdy nebudu" Což je pro mě typická myšlenka každé nastávající generace (jedině hippies se to povedlo podle mě dotáhnout do konce). Když pak ale příjde opravdu ten čas, kdy si i Lola bude muset vydělávat a její život bude záviset jen na ní, tak časem možná zjistí, že je z ní stejná mašina jako jsou všichni ostatní dospěláci. Tenhle pocit má podle mě každý, ale do světa ho řvou jen náctiletí. Proto nevyzrálí. Ale v poho:) Já jsem taky skoro puboš... 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter