Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...(dlouho do siesty)
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 8.1.2008 (08:05:08)


 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 8.1.2008 > stanislav> 

Takové jsou? A kde se to dá koupit? Hned tam půjdu a pak začnu být opravdový kritický hodnotitel :o)), kterému nikdo nerozumí...

 

Nápaditost za každou cenu - přestože je patrný vztah k něčemu konkrétnímu - nejedná se pravděpodobně jen o imaginaci - výrazové prostředky a jejich spojení do celku navozují spíš dojem nahodilosti, než konstruktivismu - a o abstrakcionistický text se podle všeho nejedná - osobně tu šifru první strofy nejsem schopen rozklíčovat k mému plnému uspokojení - vlastně si ji rozklíčuju jen po svém, protože indicie jsou natolik nekonzistentní, že mi to jinak nejde...a pokud bych se odpoutal od skutečnosti, že text má mít sdělení směřující určitým směrem, schází mi v něm lehkost a nonšalance - samozřejmost.

 

Jedná se zřejmě o popis jednotvárné cesty odněkud někam, kdy jsou paprsky sluníčka pohlceny bouřkovými mraky...a blabla - moc se mi to nechce zkoumat dál - prostě nemám rád rébusy, které se skrze své výrazivo posouvají ve snaze o naprostou nevšednot tak daleko, že přestávají být nadohled. Naopak imaginaci chci vnímat jako imaginaci a nepřiřazovat k ní významy.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli šedé
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter