Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí akce TOTEM NATURAL POČTVRTÉ z kolekce úplně mimo
Autor: Naty (Občasný,Redaktor) - publikováno 11.5.2005 (22:16:57)
další akce>

JIŽ PO ČTVRTÉ -  PRO VŠECHNY ODVÁŽNÉ  - ODVAŽTE SE!!

 

VÝJEZDNÍ ZASEDÁNÍ TUPADLY OPEN

10.-12.6. Totem Natural u Naty aneb Vypusťte zvěř do přírody!

 

Kdo přežil TOTEM NATURAL, už ví, kolik uhodilo... Kdo neví ani neuhodne, má jedinečnou šanci zažít na vlastní kůži.

Zveme všechny milovníky Kokořínska, malebných venkovských stavení, borových lesů, kruhových objezdů, nočních ohňů a dobrého čaje na návštevu k Naty.

Radujte se, zpívejte, střílejte ohňostroje, hlašte se u Naty!

 

POZOR! Důležitá informace pro přihášené na konci upoutávky!

 

Zváni jsou všichni, kdo umějí jezdit autobusem, nebojí se spát ve spacáku a nemají alergii na přírodu :o)))

  Podle mapky a nadšeného líčení Naty to vypadá, že tam bude krásně... Spí se samozřejmě v teplé místnosti, spacáky proto, že Naty nemá tolik postýlek, víš, Piko?????? A autobus prý staví téměř přede dveřmi.

  Hlašte se a buďte spontánní!!!

Další ilustrační fotky:

http://www.totem.cz/enda1.php?a=65912

http://www.totem.cz/enda1.php?a=65913

http://www.totem.cz/enda1.php?a=65914

http://www.totem.cz/enda1.php?a=65915

 

(Protože jsem líná dělat celou upoutávku znovu, dovoluji si použít nápady a výroky ze tří předchozích, které dokonalým způsobem vypracovala Kelly. Doufám, že mi to Kelly odpustí.)

 

undefined

 

Jak to najdete?

 

Je to jednoduchý jak facka. Z Mělníka se jede pořád po silnici č.9 na Českou Lípu. Když
pomineme předměstí Mělníka, jako třeba Vehlovice, tak první obec je Liběchov, s úděsnou
zatáčkou pod kostelem a odbočkou na Štětí (té si nevšímat), pak jsou Želízy a hned po dvou kilometrech Tupadly. Tam je u hospody zastávka autobusu směrem od Prahy. Vypadá to jako minináves s křižovatkou, parkovišťátkem a příšernou zastávkovou budkou. Od hospody se každý dá směrem, kterým pokračoval pražský autobus, po levé straně mine zastávku autobusu (směrem od Lípy), dva menší domky, a poslední chalupa po levé straně jsem já. Šikmo naproti je dům, který obnovují po požáru.(Ten je poslední v obci po pravé straně.) Prostě to nemůžete nenajít.

 

Po dohodě připomínám kafe, dřevěný uhlí (pokud by ovšem bylo něco ke grilování) a komu by nestačilo pivo, které se dá koupit v hospodě do džbánu, tak si musí přivézt svůj oblíbený
alkohol s sebou.
 

 

Tolik k orientaci, a co s sebou?

 

Spacáky (případně karimatky) - neboť Naty pravděpodobně nemá k dispozici 18 dek a polštářů... ale spí se v teple!

Potraviny - tradičně bude připravena ranní polévka, ale chleba, máslíčko, buchty a řízky od maminky a buřty k táboráku si prosím ulovte sami.

Alkohol - každý se musí samozásobit! 

Hostinec je v místě, prý velmi dobrý.

Kávu pro ranní ospalce a odpolední labužníky Naty bohužel nevede, zato čaje bude, co hrdlo ráčí.

POZOR, vemte též kulturní pastvu! Podělte se o vlastní či ukradená literární dílka - všichni stateční recitátoři a předčítátoři obdrží sladkou odměnu :o)

Jo a bude povinná procházka lesem spojená s budováním kruhového  objezdu :o)

 

Tentokrát se poprvé nechceme omezit pouze na tvůrce psaného slova. Vítáni jsou všichni, kdo přispívají do Totemu. FOTOGRAFY obzvlášť upozorňuji na malebnost okolní krajiny.

 

Kdo má kytaru, je vítán dvakrát!

 

ODJEZDY BUSU z nádraží Holešovice:

pátek
odjezd   příjezd    nástupiště   cena
15,30    16,22      3                48,00 Kč
16,30    17,22      3                48,00 Kč
18,00    19,03      4                42,00 Kč
18,10    19,13      3                42,00 Kč
18,30    19,25      2                neuvedeno
19,00    19,52      3                48,00 Kč
19,30    20,22      3                48,00 Kč
20,40    21,32      3                48,00 Kč
sobota 
  6,45      7,48     19                neuvedeno POZOR! jede z Florence!
  8,00      8,52      3                48,00 Kč
11,30    12,22      3                48,00 Kč
13,30    14,33      3                42,00 Kč
16,30    17,22      3                48,00 Kč
20,40    21,32      3                48,00 Kč

 

Kontaktní telefon: 602 628 502 Naty

 

Pro obzvlášť zvědavé - odkazy na předchozí akce:

http://www.totem.cz/enda.php?a=43914 18.-19.10.2003

http://www.totem.cz/enda.php?a=65786 19.-20.6.2004

http://www.totem.cz/enda.php?a=75510 30.-31.10.2004

 

Účast přislíbili:

 

Naty - ať chce, nebo nechce

čaro  - protože se nebojí

Adina - takýýýýýýýý

Lei -  když se mu do toho nic nevrhne

Mishka - pokud ji neomluví priorita - NEPŘIJEDE, zasáhla priorita  

egil - jasně

Lada Niola - priorita se zakazuje

Leatherface - když to vynde, budem se těšit

Lyryk - bez diskusí, za tři dny to musíš stačit - NEPŘIJEDE, omluvil se

tkadlec - bude větrat

Kelly - mělla bych tou dobou budovat team se svými squěllými kollegy z Danzasu (modří už vědí, hihi), no alle asi nebudu ;o)

ouvej & company - (jedna ouvej, jeden Pepa a jeden pes)

ariel - ujištěn, že je zván

hajka - + jedna nenechavá psí slečna (asi budem potřebovat pár buřtů navíc)

noe - takýýýýýýý přijdóóóó - NEPŘIJEDE, omluvil se

delikt - ber a bude tě bráno

AGOVIRIN_DEPOT a ZERO - to vypadá s Adinou na silnou trojku

Jonáš - s velkou pravděpodobností

Zirael - ještě ne na 100%, ale láká jí to

 

 

Pro VÁHAJÍCÍ připojuji bezprostřední reakce především přímých účastníků z první akce tak, jak je zaznamenali během akce i po:

čtenář Kellímek - 19.10.2003 > Červený!!
Bilý!!!!!
Červený!!!!!
Kellímku, dej sem to červený...

 

čtenář ouvej - 19.10.2003 > Zdraví červenooká Ouvej. Je tady hrozně bezva. :-)

 

čtenář čitatel - 19.10.2003 > opilecké písmo k nerozeznání, skvělá akce...

 

čtenář králíček - 19.10.2003 > Zas jsem jí nekous... měla rolák!

 

čtenář Luk - 19.10.2003 > Připadám si jak vlastní ikonka. Ajvaj...

 

čtenář Pisisvor - 19.10.2003 > Byla jsem jak dělo... nevím co se dělo :))))

 

čtenář Dusan bojovnik - 19.10.2003 > Nevideli jste nekde to maly delo?...Nekam se mi ztratila mrska jedna ;)
Jooo a pustte me dovnitr sakra...:))

 

čtenář Zirael - 19.10.2003 > Nekdo me obratil naruby a nezasil.. Ale kdo neseje, ten nesklidi:))

 

čtenář Hajka - 19.10.2003 > Vino doslo, jedeme s kocarkem do hospody...

 

čtenář Delikt - 19.10.2003 > Zzzzzzzzzzzimmmmmaaaaa!!!!!!!!!! Vrrrrrrr!!!!!
Nekopejte do nas, opilci!!!!!! Grrrrrrrrr!!! Chramst!

 

čtenář egil - 19.10.2003 > agent-abstinent hlasi, ze to byla bomba!

 

čtenář afro - 19.10.2003 > Cum-ley měla pěkně mokrou bundičku... prima listí, a pitíčko taky...

 

čtenář Cum-ley - 19.10.2003 > Afro mě chtěl odtáhnout do listí a vyválel mě v zeleninovém salátku! Och ach moje bundička!

 

čtenář Tanein - 19.10.2003 > Kdo zcizil zelený obal na spacák??? :)))
Jinak se to fakt vydařilo :)

 

čtenář Jelen - 19.10.2003 > Byl jsem tu první!

 

čtenář Naty - 19.10.2003 > Jelen nemá tak úplně pravdu. Byla jsem tu první a poslední, já, chalupa, zahrada, okolní lesy, obě kočky i moje dvaaosmdesátiletá matka, jsme to přežili ve zdraví. V hospodě se mnou ještě mluvěj a sousedi mě nezlynčovali. Jenom afro rosedl zídku a egil prošlápl schod, ale obojí bylo již ve stavu rozkladu, takže za to vlastně nemůžou.
Nevím jak kdo, ale já jsem rozhodně spokojená.

 

čtenář iacta X - 19.10.2003 > ..a Dusan je tam někde venku..

 

Pierre Bosquet (Stálý) - 20.10.2003 > tos to vypada na peknou akcicku, ste chlivaci !

 

jelen (Stálý) - 20.10.2003 > Všichni jste opozdilci, přijel jsem už v pátek.

 

Tanein (Stálý) - 20.10.2003 > Afro, Afro...zídka a ještě ty klíče :))))

 

čtenář afro - 20.10.2003 > Tanein> Vždyť mám prdelku jak dva kmínky... já za to nemůžu - fňuk!

 

JBart (Občasný) - 26.10.2003 > Chjo ::.... To jsem zase něco propásl :-(

 

Kelly (Stálý,Šéfredaktor) - 26.10.2003 > JBart> Si piš ;o))))

 

Překopírovávám sem důležitou informaci od Hajky, NEPŘEHLÉDNĚTE!

 

Ahoj, tak uhli vezmeme, zaroven jsme koupili tech 20 litru italskyho vina, deset a deset, takze to klidne avizni, at si lidi zbytecne netahaj. Taky sme koupili odpadkovy pytle, papirovy tacky, kelimky na pivo a vinko, spejle na klobasky, toaletak a ubrousky. Mam objednano 10 kilo masa a 2 kilca klobasek, ale to nejni zavazny ani omylem, kdyztak to normalne prodaji jinam....:o))Pokud mame koupit neco nealko a zeleninu, rekni, pojedeme s pesulou a Deliktikem autem...:o))
Hajka




Poznámky k tomuto příspěvku
 Dusan (Občasný,Správce) - 12.5.2005 > Naty> Starsi poznamky jsem prevedl pod tenhle novy prispevek...
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 12.5.2005 > Dusan> 

Ty si ták šikovnej... ;)

A co ty, Dušánku, nepojedeš??? taková pěkná noc u vohýnku... co?! ;)))


<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 12.5.2005 > delikt> 

 Copak noc, ale to ráno!

V případě účasti slibuju, že Dušan dostane klíč na krk.


<reagovat 
agovirin (Občasný) - 10.5.2005 > tak snad... letos... já a ZERO... Adina též:)
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 10.5.2005 > AGOVIRIN_DEPOT> 

To vypadá na silnou trojku.

Připisuji vás na list.


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 12.5.2005 > Naty> Varuju! My jsme šílená trojka
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 12.5.2005 > Adina>  To je jednoduchý. Když budete moc zlobit, tak vás buď zamknu do lesa, nebo nadeleguju na veřejně prospěšné práce, jako je štípání dřeva, kopání příkopů a pod.Bu.Bu.Bu.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 12.5.2005 > Naty> Já nezlobim a Ago kopat zvládne :o)))))))))))))))))))))
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 14.5.2005 > pravděpodobně se nezúčastním
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 14.5.2005 > Emmet_RAY>  Škoda. Bývá veselo.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.5.2005 > Naty> uvidíme - až to bude aktuální tak nad tím budu přemýšlet - ale je to hrozně daleko a já byl v Praze nedávno a tak už jsem si cestování vybral
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 14.5.2005 > Emmet_RAY> 

To chápu. Ty to máš fakt z ruky.

Mě bys do vašich krajů taky nedostal, ale u mě je to spíš pohodlnost.


<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 16.5.2005 > Budu se moc snažit, abych se tam na sobotu taky dostal. Pokud ještě není listina úplně popsaná.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 16.5.2005 > Jonáš> Listina má dostatečnou kapacitu a chaloupka taky, neboj. Rádi tě uvidíme.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.5.2005 >

Ahoj, všichni přihlášení i dosud nepřihlášení na TOTEM NATURAL.

DŮLEŽITÁ INFORMACE:

 

Ahoj, tak uhli vezmeme, zaroven jsme koupili tech 20 litru italskyho vina, deset a deset, takze to klidne avizni, at si lidi zbytecne netahaj. Taky sme koupili odpadkovy pytle, papirovy tacky, kelimky na pivo a vinko, spejle na klobasky, toaletak a ubrousky. Mam objednano 10 kilo masa a 2 kilca klobasek, ale to nejni zavazny ani omylem, kdyztak to normalne prodaji jinam....:o))Pokud mame koupit neco nealko a zeleninu, rekni, pojedeme s pesulou a Deliktikem autem...:o))
Hajka

Holky jsou zlatý a evidentně zběhlý v přípravách mejdanů. Takže si sebou vemte jen to nejdůležitější (oblíbené pití, pokud to není víno) a hlavně PENÍZE, ať se na ten nákup můžeme složit.


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 31.5.2005 > Lyryk projevil obavy, že by se někteří účastníci výjezdu nemuseli vzájemně rozdejchat a odvolal pro tentokrát svou účast.
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 31.5.2005 >

mně se naopak zdá, že v této sestavě by tam mohlo být hezky... co člověk, to názor


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 1.6.2005 >

Nechtěli byste (kdo můžete) přijít v neděli do Besedy?

Že bychom si udělali takový malý přípravný výbor, když už se hajka nabídla, že nakoupí a přiveze potraviny (maso, klobásy, zeleninu, pečivo) a víno?

Abychom to nějak zkoordinovali a nevozil každý případně něco zbytečně.


<reagovat 
antikval (Občasný) - 3.6.2005 > V Tupadlech sou ty Čertovy hlavy, myslim vod sochaře Levého. Nebo se pletu? Nebo jsou to jiný Tupadly?
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 3.6.2005 > antikval>  Jo, jsou přesně ty správný Tupadly. Kromě těch hlav je tam ještě bezvadnej Had a řada dalších věcí. Fakt paráda.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 7.6.2005 > Milá Naty, takže letos Mishka bohužel nedorazí.
Ta jedna "priorita", co hrozila, ještě vygradovala oslavou narozenin dvou mých přátel na oné akci a tam už chybět nemůžu. :(
Omlouvám se a budu na vás myslet.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 7.6.2005 > Mishka> 

 Škoda, to mě mrzí. Tak snad příště.

Když se nepřihodí nic mimořádného, tak bych další akci viděla někdy v půlce října.


<reagovat 
zirael (Občasný) - 7.6.2005 > a co kdybych taky? hmmmm. lákavé. možná.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 7.6.2005 > zirael> 

 Neváhej a přijeď. I kdyby to nemělo bejt na táborák, grilovat budem určitě. Chalupa je skladná, do tý se vejdem.

Mám tě připsat na list?


<reagovat 
zirael (Občasný) - 7.6.2005 >

připiš, ale radši něco jako "zirael možná", ať někoho nemystifikuju:)


<reagovat 
RottingZERO (Občasný) - 8.6.2005 > Možná přijede novej básník  z Kolína.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.6.2005 > RottingZERO>  Každý básník vítán!
<reagovat 
xylofon (Občasný) - 8.6.2005 > může se přijet v SO večer a odjet tak v NE v 11 ráno?:-)
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.6.2005 > xylofon> 

Pokud pojedeš vlastním dopravním prostředkem - úplně bez problémů. Pokud autobusem, odjíždí odsud v 10,20, v Praze je v 11,15. Další jede až v 12,58.

Mám tě připsat na seznam?


<reagovat 
 xylofon (Občasný) - 8.6.2005 > Naty> jj mám vlastní dopravní prostředek, levek i pravek ... jdu si hledat spacák a karitátu, ale nic neslibuju :-)
Jináč budu soběsprašný (-stačný)
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.6.2005 > xylofon> 

ook.

Budem se těšit.


<reagovat 
ariel (Občasný) - 8.6.2005 >

kolik teda ta děvčata vezou vína a mrtvých zvířat? - pojedu busem, tak by se mi to šiklo výzt spíš jen štůček bankovek a nějakou tu ředkvičku nebo tak

 

a že prý už to začíná v pátek? já bych hlavně chtěl stihnout sobotní vycházku, minule jsem nevytáhl paty z baráku

 

 


<reagovat 
 hajka (Občasný) - 8.6.2005 > ariel> Sedm kilo mrtvoly nemlete, dvě kila mrtvoly namlete do vinne klobasky, nekolik bochnicku chleba....deset litru bileho a totez cerveneho...
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.6.2005 > ariel> 

 Myslím, že ani s ředkvičkama si nemusíš dělat starosti. Domluvili jsme se, že v sobotu dokoupíme zeleninu a jiné potřebnosti v Kauflandu v Mělníce, až podle počtu zůčastněných.

 

Jo a tu procházku jistím, i kdybychom měli jít sami dva a v dešti. Tak ne abys to ve finále vzdal.


<reagovat 
 hajka (Občasný) - 8.6.2005 > Naty> Já Vám pučim pesinu, juuuuuuuu...:o)))
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 9.6.2005 > hajka> dobře, tak já už odteď nebudu jíst, aby se to pak nezkazilo
<reagovat 
delikt (Občasný) - 10.6.2005 > hmmm... asi sem nemocná na hlavu a ešče neumim psát na klávesnici... malomocná bylo to slovo.. a já!! :)))
<reagovat 
 zirael (Občasný) - 10.6.2005 > delikt> to přejde..;-)
<reagovat 
delikt (Občasný) - 6.5.2005 > Já bych si s dovolením také vzal....
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 6.5.2005 > delikt> Berem.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 6.5.2005 > Naty> Kujuuuuuuu!!! ´k já si du opatřit teploušškej spasáššek!!! ;)))
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 6.5.2005 > delikt>  Neboj, glumíku, teď už máme nahoře ten teplouššškej pokojíšššek a už tam nejsou na zemi ty malliilliinkatý čtvečky, co se do nich nikdo nevešel.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 6.5.2005 > Naty> Júúúúúúúúúúú!!!!!!!  tak to si můžu vzít svůj spasáššek mrazáššek a slaďoušškou rybišššku!! :))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 6.5.2005 > delikt> Neboj, já Ti zapůjčím Aminku...:o)))ta má velkou výhřevnost...:o)))
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 7.5.2005 > delikt> 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 11.5.2005 > Leatherface> Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! Ty se mi budeš smát, synáčku koženej??!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 11.5.2005 > delikt> řiká se syčáku koženej ;o))
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 9.6.2005 > delikt> haleď, taťuldo, hdypa a jak vy s Hájí vyrážíte? juž na mě zasejc dolehly křelinovský komplexy, tak jako nebohej východočeskej venkovan hledám nějaký dobrý duše, ke kterejm bych se přifařit mohl a jež by mě dovedly v nástrahách Středních Čech nepotratit
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 11.5.2005 > Kelly> von ale koženej synáček má zas jiný kouzlo.. jakože né nadáfka, ale stav budoucí, hihi
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.6.2005 > Leatherface> Haleď, mladej.. jedem v sobotu rááááno od Hajky z Čórnovo Mósta.. Spát se u Hajky dá od pátku večíra, místo má.. Hehe, ale doprava je to pro silné povahy tada.. páč vezem proviant, psa, a mě za volantem!!! :))))
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 (25) 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter