Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

Představujeme... efa

V sekci grafika bych Vám chtěl představit postupně nejzajímavější autory působící na Totemu. 

Jedním z nich je autor efa.

Třiadvacetiletý letý Filip "efa" Urban žije v Kroměříži a živí jej reklamní tvorba (webdesign a grafika). Do sféry zájmů páně efy spadá hudba, film, focení a Photoshop (program na tvorbu grafiky pozn. red.). Werichovo "Když už člověk jednou je, tak má hledět aby byl" (životní motto), se snaží naplňovat svou tvorbou a to nejen na poli grafiky, ale i psaním a komponováním hudby (trochu prý přičichl i k filmu), dle jeho slov ovšem jen a pouze na amatérské úrovni.
Zatím svobodný nekuřák s odporem k tvrdým drogám, zkrátka dělá věci, které se mu líbí a které oslovují i další lidičky. Výběr z grafických děl publikovaných na Totemu najdete níže pod článkem, je z poslední doby a spadá do tzv. Popartkarahoo (též název autorovy kolekce na Totemu). A co že to slovo znamená? Poslechněte si tvůrce samotného, jak odpověděl:

R: Jaký umělecký styl je ti nejmilejší?
efa: POPARTKARAHOO! - je to můj styl, jak je vidět z názvu, odvozený z Popartu osmdesátých let. Osobně si myslím, že osmdesátá léta byla tak nevkusná, až se tam dalo něco najít Keith Haring rulez!

R: Osvětli nám ve zkratce tvůj umělecký životopis.
efa: Mnooh, můj umělecký životopis se započal zakoupením počítače ATARI! Vlastně kecám. Nějaká ta lidová škola umění, pak dlouho nic a najednou foák, pastelky a teď photoshop.

R: Co tvé vzory překonané i nedosažitelné?
efa: Vzory? Mnooh, už sem zkusil hodně vzorů jak z místních políček, tak i pravé holandské. Nepřekonatelný vzor je pro mě asi B52, popřípadě Northen light. Také holešovské technovenkovky mě kolikrát pěkně usadily. Z uměleckých vzorů je to Andy Warhol, Keith Haring a hromada mladých kluků, co dokáží na internetu tak krásné věci, až oči přechází.

R: Nějaké zvraty v umělecké kariéře?
efa: Zvrat v umělecké kariéře? No to zní šíleně. No tak o jednom bych věděl. Asi před půldruhým rokem jsem půjčil harddisk svému kámošovi. Vrátil mi ho neporušený, bohužel však z naprosto vyčištěnými adresáři, takže jsem přišel o všechno hrozný, co sem do té doby udělal a rozhodl se začít jinak ... a LÍP!



Efovy stránky podchycující komplexně jeho tvorbu najdete na  art2000.jinak.cz.

A nyní už konečně slíbená dílka. Kliknutím na náhled se vám otevře originální verze.


 

Evil drug Ty kráávo... Nářadíčko
Vlak Zkouřenost Heaven door

 

Jedná se samozřejmě o velmi malou část tvorby. Nalákala-li Vás tato mini ukázka, račte k nám na Totem či přímo na autorovu tvorbu.

 

stránku připravil _JiKo_

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter