Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tajemství kývnutí
jawbraker (Občasný) - 6.9.2002 > Člověka to skoro praští tím, že to MÁ NÁPAD. Líbí se mi vhodná dýlka pro publikováni na internetu, tohle se pohodně čte i z obrazovky, a ještě víc se mi líbí odvaha tohle napsat...
U příspěvku:Věčnost
jawbraker (Občasný) - 30.8.2002 > (...omlouvám se za pozdní odpověď) Měl jsem tím na mysli, že já osobně jsem v tom nenašel žádný jiný smysl, ale to může být mojí tupostí. A co se týče mě:
Byl jsem náruživým totemákem, než mi došlo, že začínám podvědomě psát tak, abych měl hezčí recenze a víc smajlíků... vlastně už ten text nešel ze mne, ale z těch poznámek pod ním. A v tu chvíli jsem tu přestal publikovat a když komentuju, snažím se spíš přátelsky rejpnout a varovat před tím, co se mi stalo, než říkat jak a co by se mi líbilo, to je všechno.
U příspěvku:Ztracen
jawbraker (Občasný) - 8.8.2002 > Já se v tom taky ztratil, hlavně v těch "jsem" a "sem", který se objevujou dokonce i v jedný větě, stejně jako knižní slovo "stále" hned před superhovorovým "si". Všechny "Tě" jsou s velkým Ť, ale "s tebou" je najednou o dost menší atd. Řekneš, že to jsou prkotiny, ale tyhle prkotiny Ti "ztratily" text s dobrým námětem.
U příspěvku:v pavoučí síti
jawbraker (Občasný) - 8.8.2002 > Bon !
U příspěvku:Věčnost
jawbraker (Občasný) - 7.8.2002 > No, já nevím... Už jste někdo někdy vážně měl pocit, že se na vás někdo dívá a propaluje vám do zad otvory ? A vidíte: Má ho každá druhá literární postava. Přijde mi, že je to psáno tak, aby to bylo hezké a obdivované.
U příspěvku:Utíkat nohám
jawbraker (Občasný) - 7.8.2002 > Takhle nějak by MĚLA vypadat povídka, jo. Jestli chceš vážně hlubší kritiku: Slovo milný (syn. milený = zbožňovaný, oblíbený) se asi naposled používalo za národního obrození (:))), tady by to spíš chtělo mYlný.
U příspěvku:JACKPOT
jawbraker (Občasný) - 7.8.2002 > Alespoň si to na nic nehraje, což oceňuju, jen bych přilepil mínus za podle mě zbytečnou vulgaritu. (K centaurově hlášce: :0))))))))))))) )
U příspěvku:Postkatastrofický porod
jawbraker (Občasný) - 7.8.2002 > Je to fajn psaný, ale : Myslíš si, že takovej (nebo podobnej, jako např. dvojčata) závěr někdo ze čtenářů nečekal už v půlce ? (Pozn.: Rozkrok novorozeněte je dost malej objekt na to, aby na něj mohl celej sál hledět vytřeštěnýma očima)
U příspěvku:VÝKON
jawbraker (Občasný) - 7.8.2002 > Jó podvědomí, to je prevít (...čti Nicka Cavea). Líbí se mi, že na tenhle druh psaní to má přesně tu správnou délku.
U příspěvku:dlouhá próza
jawbraker (Občasný) - 30.5.2001 > Není to zas tak zlý, jak ses asi dočet. Sice to moc nemá hlavu ani patu, ale to mezi tím se mi líbí. Ale - Kriste Pane ! - TA ČEŠTINA !
U příspěvku:Plamínek na svíci
jawbraker (Občasný) - 28.5.2001 > Pěkný ! Pokud to nebude znít moc namyšleně : Lepšíš se! Hlavně se nenech nikdy ukecávat, abys psal realističtěji, tohle Ti sedne !
U příspěvku:Poslední milenci
jawbraker (Občasný) - 18.5.2001 > Pozoruhodně krutá myšlenka ! Jenom zpracování se mi místy DOST nezamlouvá, proto nebudu hodnotit. Ale tuším, že právě za něj Ti tady někdo pořádně vynadá.
U příspěvku:Dívka z porcelánu
jawbraker (Občasný) - 15.5.2001 > To HACKMAN :
Jasně, jenže já jsem se trošku snažil o použití "fádních" slov. (jestli jsem Tě dobře pochopil) Už proto, abych měl ten vtip do čeho schovat. Jinak díky zahodnocení i za poznámku
U příspěvku:Takové Snové
jawbraker (Občasný) - 10.5.2001 > Fandím každý fantazii, natož pak když je solidně napsaná. Jen houšť a větší kapky !
U příspěvku:Nightmare: noční můra
jawbraker (Občasný) - 25.4.2001 > Hele : Ještě jednou si to přečti a pozor na čárky, začínaš je ztrácet hned od první věty ! (Potud moje rada.) Jinak je to opravdu žrádlo. Ne samo o sobě, ale jako výbava pro další psaní.
P.S. Občas mě něco chytne a píšu nějak podobně.
U příspěvku:Trikolóra
jawbraker (Občasný) - 17.4.2001 > To kachna : Je krutá pravda, že tři barvy jsou málo, napsaných jich bylo šest. Jenže internet je rychlé médium a délka příspěvků tomu musí odpovídat, takže jsem tři zkartoval. (Pokud Tě to zajímá, byly to zelná, černá a fialová.)
U příspěvku:osvobození
jawbraker (Občasný) - 17.4.2001 > SP je South Park (<:
U příspěvku:Trikolóra
jawbraker (Občasný) - 17.4.2001 > Super !!!!!!!!!!
CO JE TO ZA ČLOVĚKA, CO SEM PÍŠE VŠECHNO TŘIKRÁT ? Mohla bys mi, prosím, napsat, co že to mají ty ptáci ??? Fakt by mě to zajímalo. Jinak díky hned za tři duchaplné poznámky.
U příspěvku:osvobození
jawbraker (Občasný) - 13.4.2001 >
U příspěvku:osvobození
jawbraker (Občasný) - 13.4.2001 > Pokud jsem to dobře pochopil, šlo Ti hned o dvoje osvobození. To dějové a to gramatické. Co Ti ale možná uteklo je i osvobození třetí: osvobození od strachu udělat něco neformálního, napsat "jinak" neobvyklou věc. Třeba tohle osvobození nebylo úmyslné, ale líbí se mi ze všech těch tří nejvíc. A tak se přidám k Buickovi (i když nemám rád SP :-)))) ). (Jedničku jsem Ti posal původně bez keců, proto není vidět :-))
U příspěvku:Čekárna
jawbraker (Občasný) - 6.4.2001 > To kachna > JO, jasně, když už ta povídka vypadá takhle, tak je nutná i závěrečná exploze, v tom s Tebou stopro souhlasím.
To Madman > Pyrotechnický závěr je takový to BOOOUUUMMM na konci.
U příspěvku:Světový Omyl
jawbraker (Občasný) - 4.4.2001 > Slovem šťáva jsem chtěl říct to samý, co Ty slovem spád. Jsem rád, že se moje proroctví naplnilo, a Ty máš dobrej průměr.
Láska nebo neláska ke krátkým větám je podle mne věcí vkusu čtenáře, to jest mého, proto nemám rád Hemingwaye (fakt), jemu bych dal horší známku než 3.
U příspěvku:Čekárna
jawbraker (Občasný) - 4.4.2001 > Je to moc pěkný, ale poezie Ti jde, řekl bych, líp. Tam se nemusíš starat o věci jako dělení a vyvážnost textu, můžeš jenom popisovat svý výborný nápady (:. Ale vážně : "Pyrotechnický" závěry povídek považuju za přežitek, možná trošku za plnění módního trendu, proto dvojka. Ale psaný je to hezky.

Co děláš v próze, chasníku ?
U příspěvku:Sen
jawbraker (Občasný) - 2.4.2001 > Libí se mi to, ale snad je pravda, že by si to opravdu zasloužilo plynulejší rytmus,(pokud k tomu nedodáš noty :-)) a proto váhám a váhám...až ti nakonec nepošlu žádnej gzicht.
U příspěvku:Světový Omyl
jawbraker (Občasný) - 2.4.2001 > Chápu, že se to snaží mít šťávu, ale promiň, pro mě jí to nemá. Jde mi to nějak proti srsti. Jinejm to určitě půjde po srsti, takže ti, doufám, pošlou pořádný smajlíky. (Ostatně I-: znamená "ujde")
U příspěvku:Jaxme přestali jezdit na Kukaččí kemp
jawbraker (Občasný) - 2.4.2001 > Ale jo, pořád se mi to líbí, jen už mě to tak nebere jako první věci. Chceš hlubší kritiku ? Našel sis svůj svkvělej styl, ale stačí to ? Za deset let to začne nudit, možná.
U příspěvku:Slepice
jawbraker (Občasný) - 22.3.2001 > Jo, fajn.
U příspěvku:Babiččina kopřivová moudrost
jawbraker (Občasný) - 21.3.2001 > Hezký. Silná věc bez sebevražd a sexu je dneska vzácnost. A řekl bych, že je to i lepší než žvýkačková štěstěna, ale to bude asi tím, že dětma jsme byli všichni a ženy vyrostli jenom z polovičky z nás, takže tohle se mi líp prožívá.
U příspěvku:TY, NADĚJE, PRÁZDNOTA, ČAS A JÁ
jawbraker (Občasný) - 21.3.2001 > Farářskýho ikonka se mi náhodou líbí. A tahle povídka celkem taky, jen tak bez kontextu, jako skutečne vytržená snová věc, ale : Proč to není napsáno trochu stravitelněji ? Třeba : Ptáci vylétli ze svých úkrytů - oni se ukrývali ?
U příspěvku:Zímní krajina
jawbraker (Občasný) - 14.3.2001 > farářskej> Už E.A.Poe, blahé paměti dobře věděl, že krátkou povídku je možno udělat nesmrtelnou, nebo naopak úplně pohřbít závěrečnou větou nebo odstavcem. Jeho následovník H.P.Lovercraft dokonce tvrdil, že děj celé povídky je nutno oslabit a rozmělnit, aby závěrečná pointa praštila čtenáře pořádně do nosu. To jsem asi neudělal (nechtělo se mi oslabovat povídku), ale kdo hledá, najde. Jinak díky.
U příspěvku:Jak přišel Loko k novýmu černýmu stetsonu
jawbraker (Občasný) - 28.2.2001 > Dobrá práce : Výborně se to čte a ani to nepotřebuje žádný velký a "nadčasový" téma a takový věci mám moc rád. A pokud ti sedí psát nespisovně, neděj se odradit. Vono to totiž často zní míň blbjejc než slohařská úzkostlivě korektní čeština.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter