Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vzala jsem ti dva pohledy z okna /tobě se to zdálo moc/
BlackTangerine (Občasný) - 3.2.2007 > super
U příspěvku:divka s balonkem
BlackTangerine (Občasný) - 3.2.2007 > Líbí se
U příspěvku:Stavba u jezera
BlackTangerine (Občasný) - 14.10.2006 >
U příspěvku:FOFRšnek
BlackTangerine (Občasný) - 14.10.2006 > Ale jo... :)
U příspěvku:basa
BlackTangerine (Občasný) - 14.10.2006 > Líbí se mně to, zaujalo. Ale něco mně tam..i přes to chybí, jen sama nevím co..
U příspěvku:napříč mraky
BlackTangerine (Občasný) - 14.10.2006 > líbí
U příspěvku:Rozpačitá
BlackTangerine (Občasný) - 11.5.2006 > Vlasy, obleceni a pozadi moc ne e.. Oblicej zas hodne JO. Vis on je to takovy moc velky kontrast... jemny oblicej bez jedine viditelne cary(pominu li obrysy hlavy oci atd).. no mluvim ted o stinovani. A vlasy jakoby nedokoncene, ale uz jdou videt linky, cary... a obleceni taktez... proste to vylejza a pusoobi to nedokoncene.
U příspěvku:Svádivá
BlackTangerine (Občasný) - 11.5.2006 > Trochu vic propracovat vlasky, jinak OK. Jen ten odlesk mne trochu rusi, ale to se da pominout..bo na originale jiste neni.
U příspěvku:Pobavený
BlackTangerine (Občasný) - 11.5.2006 > Pusobi to mne zive, ale pri tom.. to obleceni..latka..s tim by si chtelo asi vic pohrat. A celkove srafura se mi nejak nelibi. Hlava je fakt dobra, ale spodek to dle mne kazi.
U příspěvku:Klamy
BlackTangerine (Občasný) - 11.5.2006 > Oslovilo
U příspěvku:Konec iluzí
BlackTangerine (Občasný) - 11.5.2006 > Zní to krásně, jen přemýšlím nad smyslem díla...Ale jo, smysl tam je!:)
U příspěvku:nepravému
BlackTangerine (Občasný) - 11.5.2006 > Příjde mi to velmi zajímavé a originální... Líbí moc, jen do D mi tam něco schází...
U příspěvku:Únava
BlackTangerine (Občasný) - 11.5.2006 > Určitě nemá chybu, tedy..alespoň dle mně. Ale do D mi tam něco chybí.
U příspěvku:Úsvit racků
BlackTangerine (Občasný) - 11.5.2006 > Tohle můžu, člověka to tak nějak vtáhne do děje či příběhu... mám pocit, že je tam obojí. No, přinejmenším tam bude ta divukrásná atmosféra, kterou z díla cítím...
U příspěvku: ODNIKUD NIKAM ?
BlackTangerine (Občasný) - 11.5.2006 > Jo, je to zajímavé... a obsah..dá se nad ním minimálně zamyslet. Líbí.
U příspěvku:Hlubina srůstání
BlackTangerine (Občasný) - 10.5.2006 > No, ja nevim... Na jednu stranu se mi to zda byt zajimave - svym obsahem a tak. Na druhou, mi obcas prislo, ze je tam prilis mnoho slov.
U příspěvku:Svoboda zvířat
BlackTangerine (Občasný) - 9.3.2006 > Zda se mi to bejt hodne moc dobry...
U příspěvku:Kostel
BlackTangerine (Občasný) - 9.3.2006 > No neco v tom je....
U příspěvku:Polévka králičí
BlackTangerine (Občasný) - 9.3.2006 > To se mne fakt libi..Nadhera...
U příspěvku:Bez názvu
BlackTangerine (Občasný) - 9.3.2006 > skold5> Mno mne se treba libi kdyz ta lebka je vedle ni, bo se mi libi ten prestup z lebky do masky a naopak. Ale mozna by to nebylo spatny jak rikas....jenom by to chtelo vedet jak presne by sis to predstavoval....
U příspěvku:Bez názvu
BlackTangerine (Občasný) - 8.3.2006 > kesiak> Mno, dekuju za nazor... :)) Mosna na tom bude cosi pravdy;)
U příspěvku:Můj (současný) svět
BlackTangerine (Občasný) - 8.3.2006 > blondýna> A myslis ze jsem si to jako necetla? Ne, ne ...cetla:)) Vis, nekdy mi nejde o to aby to co napisu bylo dokonale, ale clovek se nekdy potrebuje vypsat... Ale to jen tak...
U příspěvku:Předjaří
BlackTangerine (Občasný) - 8.3.2006 > back> Myslím, že moje duše vypadá o dost jinak.... Ačkoli, ano...dalo by se říct, že to je obraz jedné mojí duše..ta druhá je jiná...černější, špinavší, zmutovanější...atd. atd. ...
U příspěvku:Můj dům je plný
BlackTangerine (Občasný) - 7.3.2006 > Nemám co dodat...
U příspěvku:Mr Paranoia
BlackTangerine (Občasný) - 7.3.2006 > Toš... :)) Sem si řekla, že se na ňho musím kuknut. A ten má taky něco do sebe... A kukadla má taky pěkný. :)) Vážně, líbí moc...
U příspěvku:Vetřelec
BlackTangerine (Občasný) - 7.3.2006 > Hmm...nádherný...
U příspěvku:Hledám....(uhel,křída)
BlackTangerine (Občasný) - 7.3.2006 > Kůň se mi zdá mírně divný, když to tak řeknu...nezdá se mi celý jeho předek krom hlavy a krku. Možná by neuškodilo trochu víc rozlišit světlo a stín. Ovšem má to takhle i svou atmosféru.... Jo, a za ten názor na koně nijak neručím, doposud jsem dneska nenašla brejle..tak možná vidím blbě já. :o)
U příspěvku:Na skokánský můstek
BlackTangerine (Občasný) - 7.3.2006 > No, mně se líbí..působí to na mně tak nějak vzpomínkově....
U příspěvku:Orga.
BlackTangerine (Občasný) - 7.3.2006 > Druhý a třetí ano, v lebce mi prostě chybí trochu víc světla... a celá spodní část lebky se mně zdá být prostě nedořešená, nebo spíše - špatně vyřešená.
U příspěvku:Auto a portrét
BlackTangerine (Občasný) - 6.3.2006 > Good, todle moc líbí...
U příspěvku:Z druhé strany
BlackTangerine (Občasný) - 6.3.2006 > Moc líbí...moc dobrý...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter