Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:130 18
Darline (Občasný) - 27.10.2006 > Opět kvalitka. Zdá se mi to nebo vidím malou inspiraci Falouttem?
U příspěvku:Žena
Darline (Občasný) - 27.10.2006 > Zajímavý model, dobrá hloubka ostrosti, prostě pěkné foto. Snad jen kompozici bych lehoučce upravil. Na druhou stranu se mi líbí odraz.

A Mr.Scruff-em bych se vůbec nezaobíral. Tak nějak se mi zdá že ani neví o čem tu mluví a pokud ano, tak je úplně mimo.

Přeji pěkný den a dobré světlo.
U příspěvku:..nt.
Darline (Občasný) - 27.10.2006 > Možná trochu prvoplánované, ale líbí se mi (i když předpokládám vytažená) barevnost. První a třetí zaujaly.
U příspěvku:Samotáři I
Darline (Občasný) - 24.10.2006 > DanielaT> To byl účel, celek. Jiná kompozice viz Samotáři II.
U příspěvku:Samotáři II
Darline (Občasný) - 23.10.2006 > Přeslička> Děkuji, řešil jsem již dlouho veliké dilema pro kterou z těch dvou se rozhodnout... no už jsem se nechtěl trápit tak tu jsou obě ;)
U příspěvku:Zátiší s větrníkem
Darline (Občasný) - 23.10.2006 > Hodně zajímavé, hlavně kompozice. Působí to na mne příjemě. Barvy, tvary, provedení. Navíc mi to připomíná určitý druh přebalů na knížky a i tak bych si to dokázal představit.
U příspěvku:Blue red yellow
Darline (Občasný) - 23.10.2006 > Škoda že nemohu najít žádné nedostatky... holt tady někdo ví co dělá a to je jedině dobře.
U příspěvku:Podvečer
Darline (Občasný) - 23.10.2006 > Podobná témata mám rád, ale obávám se že zde to nevyšlo úplně na 100%. Vadími neostrost (tím nechci říct že je katastrofální a jemější nádech okrajů má jistě také něco do sebe, ale zde bych asi přitlačil). Hlavně mne však zklamala kompozice, tahle sestava nepůsobí úplně ideálně. Žánr není úplně nejednoduší, takže 3-4 zaokrouhluji na 4.
Přeji pěkný den a dobré světlo.
U příspěvku:nefoto
Darline (Občasný) - 18.10.2006 > Co je nefoto netuším, takže hodnotím normálně. Jak již bylo řečeno pěkné rovné linie, navíc dobrý motiv a kompozice. Spokojenost, takže bez dlouhého přemýšlení 5b s doporučením.
U příspěvku:Ver
Darline (Občasný) - 17.10.2006 > raschl> Děkuji za konstruktivní kritiku. Musím uznat že jste mi nasadil brouka do hlavy. Světla i vlasu jsem si všiml již dříve, ale něco se mi na nich líbilo a proto jsem se nepokoušel o úpravu. Teď jsem to ovšem zkusil a ... nevím, těžko rozhodnout ;) Popřemýšlím nad tím tak za měsíc až se dostaví sebekritika.
U příspěvku:mračna se stahují nad čt
Darline (Občasný) - 17.10.2006 > Tak, to je můj šálek dobré brazilské kávy ;) Výborné světlo spolu s efektivní atmosférou. Kompozice též za 1. (snad jen u první se mi zdá že se lehce kácí linie, ale to je maximum hnidopišství kterého jsem zde schopen). Navíc marně přemýšlím která se mi líbí více... Nevím jestli Vám šlo vyloženě o bouřku, ale to na skvělé fotce nic nemění.
Přeji pěkný den a dobré světlo.
U příspěvku:zlatý roj
Darline (Občasný) - 17.10.2006 > Velmy pěkné foto s přiléhavým názvem.
U příspěvku:Ver
Darline (Občasný) - 17.10.2006 > doupovec> ??? asi čteme rozdílnou literaturu...
U příspěvku:Ver
Darline (Občasný) - 17.10.2006 > toono> Děkuji za velmi, duchapřítomný a originální názor plný inspirace. Pokusím si z něho odnést jen to dobré.
Přeji pěkný den.
U příspěvku:Elma, kámen a já
Darline (Občasný) - 11.10.2006 > nohome> ;) Herní vývojáři/společnost = Sierra, hra = Lighthouse. Jednalo se o adventuru z vlastního pohledu s mystickým nádechem. Pokud bych si sestavoval žebříček Top Ten, tak by tam tento herní počin jistě nechyběl.


Ornitoptéra zde byla ala Da Vinci (konstrukce atd.), ale byla stylizována do podoby netopíra (nikterak detailně).
U příspěvku:Elma, kámen a já
Darline (Občasný) - 7.10.2006 > Pěkná solidní práce. Klasická ornitoptéra, trochu mi připomíná jednu stařičkou ale výbornou hru od Sierry Lighthouse. Jen tak dál.
U příspěvku:Perfect Blue
Darline (Občasný) - 4.10.2006 > Fredy_Brown> Ano jistě i tak by se to dalo pochopit, ale ruku na srdce, o techniku tu přeci nejde ne? Spíše ji uvádím ze zvyku.
U příspěvku:Jitro
Darline (Občasný) - 30.9.2006 > TheThing> Děkuji za velmi, duchapřítomný a originální názor plný inspirace. Pokusím si z něho odnést jen to dobré.
Přeji pěkný den.
U příspěvku:Technické služby Plzeň
Darline (Občasný) - 26.9.2006 > K.u.bi> "Provedení má drobné nedostatky." Mohl by jste být konkrétnější?

Děkuji za kritku a přeji pěkný den.
U příspěvku:Technické služby Plzeň
Darline (Občasný) - 26.9.2006 > ireversible> 1) Využil ;)
2) Přemlouvání? Onehdá jsem byl v Plzni a oni tam prostě seděli.
3) Odlesky v křoví asi ne, spíše si myslím ze zhora na listy svítilo slunce (proto jsou světlé a zbytek keře tmavý). Zkrátka velký EV rozsah pokud se nemýlím.

Jinak děkuji za positivní ohlas.
Přeji pěkný den.
U příspěvku:Děvčátko
Darline (Občasný) - 23.9.2006 > Nikkarin> Ano? no musím uznat že i na této myšlence něco je, když si to tak představuji. Speciálně pro tebe sem časem přidám jedno foto (netvrdím že se ti bude líbit) ;)
U příspěvku:On a chlapec
Darline (Občasný) - 23.9.2006 > štětečka> Dobrá práce, děkuji. Manga to je moje ;)
U příspěvku:Afghánistán - Odvrácená strana ráje II
Darline (Občasný) - 20.9.2006 > Záběr ze zhora? ne. Kontakt? určitě. Že o něm neví nemusí být vždy na škodu, (v opačném případě bychom se zbavili žánru spících lidí kterých jsme se předtím nedovolili, že je můžeme zvěčnit) ale samozřejmě záleží na situaci a etickém přístupu. Mne například zrovna tato fotka nepohorší, někoho jiného už ano.
Jinak fotku skoro stejného ražení (až na turban?) můžu vyfotit i v Chebu na nádraží (určitě i na jiných místech). Určitě se jedná o dokumentační foto, ale bylo by hezké kdyby mne přibližná destinace napadla z obsahu. Toť čistě můj možná i špatný názor.

+1 bod za koukajícího kluka takže 3
Přeji pěkný den a dobré světlo.
U příspěvku:Procházka za východu slunce
Darline (Občasný) - 20.9.2006 > Špičkové, nemám co vytknout.
U příspěvku:2006-08-24 - cíl: void
Darline (Občasný) - 20.9.2006 > Pěkná práce. Industrial mám hodně rád, navíc dobrý kontrast, linie se nám hezky sbíhají a mraky mají hezkou kresbu. Snad jen na ty filtry bych si dával pozor, vždy mi pověřenci říkali ať moc nekumuluju, ale zde byl určitě stativ takže bez problémů.
U diskuse nahoře souhlasím s tím, že v moderní fotografii se člověk graf. editoru asi nevyhne. Samozřejně že se k úpravám musí přistupovat ve správném duchu (tedy pokud se nejedná o experiment či něco podobného).
No a klasika je prostě klasika. I když v graf. ed. za hodinu stihnu 5-20 fotek a v komůrce jen 1-3, tak prostě takové kouzelné chvilky před monitorem nezažiju ;)
Pěkný den a dobré světlo.
U příspěvku:(nefoto)_Ropácké moře
Darline (Občasný) - 19.9.2006 > Super! Nádherná atmosféra, linie se nekácí, počasí vypadá jak na zakázku. Škoda jen digi šumu a stím spojené absenci ehm jak bych to řekl temna? ;) (nevím jestli to nemůže být způsobeno dodatečnou úpravou v PC? Kdo ví třeba se mi to jen zdá. No a pokud bych byl perfekcionista tak lodička by se možná z kompozičního hlediska vyjímala o 2,5 cm více napravo (ale to je zmé strany vážne extrém) a o to, v té fotografii předpokládám vůbec nejde.
Ale co mne dostalo nejvíce, to je zaručeně ten (teď se vypíšu jak mi prsty narostly) "Obrazový duch" který v té fotce je. Jednoznačně 5b s doporučením navrch.
U příspěvku:nefoto_doteky
Darline (Občasný) - 19.9.2006 > Jendím slovem nádhera. Spojení techniky, ladné křivky a minimalismu tak to mám rád. Navíc parádní výřez. K úplné dokonalosti mi ale vadí ten mrak na středu, lehce to splývá. Jinak ze zájmu, je to vršek mostu? ;) A fototechnika dig nebo film?

(jestli to je foto nefoto, nebo jak se to tu bere ani nezmiňuji jelikož jsem o tomto tématu ještě nic nečet)
U příspěvku:Více světla!
Darline (Občasný) - 17.9.2006 > Další z mých oblíbených témat, aneb nádherný příklad Minimalismu.
U příspěvku:Nierika - Monika L.
Darline (Občasný) - 17.9.2006 > drfaust> Nemochu nic jiného než-li souhlasit, byli naprosto skvělí. A ze tří programů během večera se mi líbili nejvíce. Škoda jen velmi malé účasti obecenstva =(
U příspěvku:ghost town - město duchů
Darline (Občasný) - 17.9.2006 > Nádhera!! Elegance, čistota, linie a i když o světle na baletce by se snad dalo diskutovat, toto se mi nad míru líbí. U mne tedy naprostá spokojenost.
U příspěvku:Tech Cross
Darline (Občasný) - 13.9.2006 > Děkuji za koment, sice jsem tu něco ohledně "Nefota" zahléd ale vůbec netuším oč jde.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter