Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:setkání
Tomas Prchal (Občasný) - 27.9.2010 > Díval jsem se na nové věci. Ten postup se mi líbí, jde ti to hezky dopředu, koloristicky dopředu. Ale víc pracuj!
U příspěvku:motokára
Tomas Prchal (Občasný) - 15.9.2010 > Az4zeL> No právě, že protože se těch pravidel tak urputně držíš, dochází k tomu, že tvá fotka splyne se vším ostatním, co nás kolem bombarduje z televize a různých časopisů, všechno je tak "podle pravidel", aby to zapůsobilo, až to nakonec má opačný účinek a dochází k úplné izolaci originality, fotka už je hodně vyčerpané medium. Tvůj počin bych přirovnal k neuvěřitelně moc nalíčené a upravené ženské, až na mne ta žena působí jako nějaká laciná štětka, která se snaží zaujmout vším tím mejkapem. Ale já mám rád ženy přirozeně krásné, které na mne působí i jinak než vzhledem. Omlouvám se, jestli jsem tě urazil, ale takový z toho mám pocit, snad jsem to napsal tak, že se to dá pochopit.
U příspěvku:...
Tomas Prchal (Občasný) - 15.9.2010 > Zbav se té moderny i když je to na totemu trend, Grant Wood byl lepší, tak se tomu postav alespon čelem a pokus se ho trumfnout.
U příspěvku:Jen procházím
Tomas Prchal (Občasný) - 14.9.2010 > Tento typ fotek nás bombarduje ze všech stran, to je vyčerpaný. Tak proč to vůbec dělat?
U příspěvku:.
Tomas Prchal (Občasný) - 10.9.2010 > naruB> Sakra už raději nic nepište, todle se nedá vydržet, ještě, že tu jsem, tak za prvé, to co tu ukazujete je velice kvalitní práce! Náhodou jsem viděl originály, už u příjmaček na AKADEMII VÝTVARNÝCH UMĚNÍ bylo jasné, že práce této holky byly nejzajímavější a nejsilnější a dost jsem tomu fandil, ZASLOUŽENĚ JÍ LETOS NA POPRVÉ VZALI. To se ještě budete divit jak se to pohne dopředu, oni tam lidi bez potenciálu neberou. Takhle schazovat kvalitní práci... To teda kroutím hlavou. Komise nejuznávanějších ČESKÝCH UMĚLCŮ A KUNSTHISTORIKŮ, kteří museli tyto práce schvalovat pro přijetí tomu asi rozumí přeci jenom více. Že se na to nedá koukat? Tak si běžtě koupit nějakej lacinej kejč, v Praze se to jimi jen hemží a všechny jsou tak líbezně oku příjemné, námětem i stylem. Normální lidi budou vždycky pozadu a budou na současné umění jen nadávat. A pořát se jim něco nebude zdát. Víte ono to není zas tak těžké pochopit, jen musíte mít alespon nějaké základní vzdělání o minulosti. Ale jak jste psal, Vás žádné výtvarné umění nezajímá, pak ani není divu, že píšete takové nesmysly. Věřím, že šlupka si poradí i za cenu, že se na to jak píšete nebude dát koukat, já se klidně rád kouknu.
U příspěvku:.
Tomas Prchal (Občasný) - 9.9.2010 > naruB> Ale prd bylo geniální, při vší úctě, moc o tom nevíte. I todle je cesta, která může při menších znalostech v současném výtvarném umění a umění vůbec, někam vést. Tak nemluvte o prohře. Jak může někdo jen tak rozdávat takové výrazy jako, že je něco geniální, tady už toho bylo geniálního tolik, taková velká slova do prázdna, jen aby se tím autor nenechal moc ovlivnit, nic to neznamená, jen si tvoř dál, hlavně at je tam nějaký posun dopředu, velká míra sebereflexe a hlavně hledat vlastní nedostatky a snažit se být lepší, vytvořit kvalitní dílo chce hodně zkušeností. A nezávislost na něčím obdivu je taky dost důležitá věc. "Kdo tě chválí, tomu nevěř."- Něco na tom bude, nemyslíte ?
U příspěvku:v zahradě
Tomas Prchal (Občasný) - 8.9.2010 > Hodně lidí si procházelo tímto "stylem", ale jednoznačně nejlepším a nejznámějším je Chagall, znáš ho? Určitě se na něj podívej, jestli ho neznáš, tak si ho pořádně prohlédni, může tě to něčemu naučit, byl to velice dobrý malíř, jeden z mých oblíbenějších.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Marc_Chagall

http://www.google.cz/imghp?hl=cs&tab=wi&q=Marc%20Chagall Ale nikdy není dobré někoho napodobovat, pokus se mu spíše vyhnout.
U příspěvku:Podzimní láska
Tomas Prchal (Občasný) - 8.9.2010 > veratovarkova> Reon Argondian, k tomu snad není, co napsat.
U příspěvku:krajina s delfínem
Tomas Prchal (Občasný) - 7.9.2010 >
U příspěvku:zátiší s naroubovanou broskví
Tomas Prchal (Občasný) - 7.9.2010 >
U příspěvku:Stařec
Tomas Prchal (Občasný) - 7.9.2010 > Tady byl někdo v Nerudovce. Todle je klasickej příklad vrcholného amaterismu. Čtyři prsty dolu. No tak lidičky, proberte se trochu.
U příspěvku:prd a oprava
Tomas Prchal (Občasný) - 6.9.2010 > Ale todle je hezké, škoda té manýry, která ti tolik svázala možnosti.
U příspěvku:LH11 105/177
Tomas Prchal (Občasný) - 6.9.2010 > Lumiik> Mimo co ? Já přeci píši o tvé tvorbě, ptám na tvůj názor , na tvůj vkus, zajímá mě proč to děláš tak, jak to děláš, jaký máš ke své práci přístup a zároven ti posílám malou kritiku, abych se dozvěděl jak jsi schopen svojí práci obhájit. To přeci není mimo. Nechci ti nějak nadávát a schazovat tě apod., jen by mě to zajímalo, když už to tu prezentuješ, myslel jsem, že od toho tady ta možnost vložit komentář je. Ale nechci řešit proč to je nebo není mimo, vždyt píši o tvé tvorbě a o tobě, nechci zas tak moc řešit jednotlivé obrazy, protože mi to dohromady splívá, tak nahlodávám celek. Určitě nějak svojí tvorbu vnímáš, něco si o ní myslíš apod. to mě zajímá. Třeba ti hodně křivdím a ani o tom nic nevím. A taky bych ti chtěl dát radu nebo se naopak něco od tebe naučit, pochopit tvůj pohled, i když chápu, že význam mých slov se asi ztratí v tom návalu lidí, kteří sem píší a ktěří tě svým způsobem chrání před tím, aby jsi o mých slovech přemýšlel více než o jiných, přesto tě prosím alespon o odpověd. Neznám ty lidičky, kteří sem píší, ale já se malbě venuji docela intenzivně a troufám si tvrdit, že tomu trošku rozumím, z čehož vyplývá, že tomu vůbec nerozumím, ale pro pochopení některých souvislosti mám snad trochu předpoklady. Tak ty sovislosti hledejme spolu? Dík za odpověd, ale nepiš mi, že je to mimo prosím.
U příspěvku:LH11 105/177
Tomas Prchal (Občasný) - 3.9.2010 > PS:Doporučoval bych malbu v pleneru, abys trochu chytil barvu, máš to koloristicky zapařený. Mimochodem nemám namysli jen tento obrázek.
U příspěvku:LH11 105/177
Tomas Prchal (Občasný) - 3.9.2010 > Pravda, je to takové dekorativní, je tam manýra jak hrom a v koloritu už se také pár let opakuješ, navíc je to najivní, kompozičně to nefunguje, ačkoliv fotografie je ničitelem barev, mám dojem, že koloristicky to taky nefunguje. Proč jsi se za těch několik let, co tu prezentuješ na totemu nepokusil o nějaký pokrok, co tě sleduji, tak tvé pokusy byly tak nepatrné, že je nemůžu považovat za pokrok? At už ve změně koloritu, námětu, technice, proč si malířsky nechceš rozšířit možnosti. Můžu se zeptat jaké máš rád současné malíře? A jaké máš rád malíře vůbec? Přemýšlel jsi o své tvorbě v kontextu s tím co se malovalo v minulosti a co se maluje dnes ? Jaky k tomu máš postoj? A mám ještě jednu otázku, kolik ti je let, můžu li se zeptat? A aby to nebylo až tak moc drzé, asi to víš, ale mě je 22. Dík za odpověd.
U příspěvku:pijan
Tomas Prchal (Občasný) - 13.6.2010 > Matušek> Právě že ne, má to prostor. Je to dobré kopudivu.
U příspěvku:dnešní
Tomas Prchal (Občasný) - 4.5.2010 > hloupy ivan> Ne ! Myslím, že je to všeobecně až moc velký vkus, což mi příjde nezajímavé.
U příspěvku:dnešní
Tomas Prchal (Občasný) - 4.5.2010 > MiKa> Motiv nerozhoduje a nevypovídá nic o kvalitě. Já ocenuji originalitu a osobitý přístup. Jako kritik tedy za moc určitě nestojím, ale co se týče kritiky na totemu ...
U příspěvku:dnešní
Tomas Prchal (Občasný) - 4.5.2010 > MiKa> Tím jak jsou v kresbě uspořadané kontrasty, tak aby kresba byla esteticky hezká se mi to tedy podbízí, pokud by šlo o skicu, která by vypovídala o prostředí, které zaznamenává, bylo by provedení rozhodně jiné, tady je na první pohled vidět, že to aby kresba byla hezká je důležitější, než to aby zaznamenala nějaký názor kreslíře na prostředí, které kreslí. Na té mizerné fotce nejsou absolutně lidé, kteří se blíží mým názorům, to pozor. Omezený pohled určitě mám, protože toho ještě spoustu neznám a nevím, ale to co vím, tak si dávám do souvislostí. Nakonec stejně rozhodne intuice.
U příspěvku:dnešní
Tomas Prchal (Občasný) - 4.5.2010 > pořezaná_sluncem> Já jsem to tak trochu tušil, že to víš. To, že se cítíš dobře, to je dobře a fajn, ale možná, že to ani říkat nemusíš, ono je to tak nějak vidět, ja mám taky dobrý pocit, když udělám štrůdl, ale to neznamená, že je ten štrůdl ještě něco skvělýho nebo, že jsem ho udělal dobře, víš co tím chci říci. Nemusí to být prodejní, ale může to tak bohužel vypadat a to mi prostě vadí, čím se to pak liší od těch z Nerudovky.
U příspěvku:list pro Moneta
Tomas Prchal (Občasný) - 9.4.2010 > Jako vždy tady na totemu. Nejvíce se doporučují kýče. To je srandovní.
U příspěvku:dnešní
Tomas Prchal (Občasný) - 9.4.2010 > Promin, ale s tou estetičností to už trochu přeháníš. To je jako od nějakého prodejce v Nerudovce.
U příspěvku:Ráno u řeky
Tomas Prchal (Občasný) - 8.4.2010 > Kýč jako brno!
U příspěvku:galapagos 9x70/100
Tomas Prchal (Občasný) - 31.3.2010 >
U příspěvku:Půlnoční opium
Tomas Prchal (Občasný) - 14.3.2010 >
U příspěvku:zafůkaná...
Tomas Prchal (Občasný) - 14.3.2010 > elektryk> O tom jestli jsi nebo nejsi umělec nerozhoduješ. I když podle této fotky opravdu umělec nejsi, možná tak maximálně fotografickej aranžér :-))) To už je tedy opravdu hnusný, že z takovýho přirovnání mám vždycky takovou radost, prostě mi to občas příjde tak trefný až to potěší. Ale kdepak to jsi se mě nedotkl, takových kýčařú je a lidé je chválí a tleskají, proč by se mě to mělo dotknout. Prostě at děláme cokoliv, když nás to baví, je to fajn. Já jen konstatuji jak se z mého pohledu věci mají. Co se týče poděkování, řídím se heslem "Kdo tě chválí, tomu nevěř." (takže raději ani neděkuji). Jinak já jsem ani neměl potřebu to vysvětlovat. Páč člověk od člověka taková debata, to je stále to samé a končí to podobně, ale je vás tu na totemu tolik, že na to nemám čas dělat nějakou osvětu Totemu a vysvětlovat a vysvětlovat až mi pak dá pár vyvolených za pravdu a společně zvoláme HURÁ! HURÁ! HURÁ! Tak hezkej večír.
U příspěvku:-
Tomas Prchal (Občasný) - 28.2.2010 > Obyčejný kýč... takže klasika na totemu, zase spoustu doporučení. Jen tak dál, jen tak dál !
U příspěvku:"...- mladí lidé -za účasti Policie- v ulicích Brna slaví... "
Tomas Prchal (Občasný) - 27.2.2010 >
U příspěvku:zafůkaná...
Tomas Prchal (Občasný) - 27.2.2010 > JARO> Změna přístupu k focení by neuškodila... děkovat někomu , že se to líbilo ... to už je na mě moc, snad nědělám proto, aby se to někomu líbilo, pokud nejsem kýčař, to je snad fuk jestli se to někomu líbí nebo ne, fotka je na mne příliš estetická a efektní. Pokud tu někdo prezentuje pro body a doporučení, nemohu ho respektovat jako umělce.
U příspěvku:yellowzebraangels
Tomas Prchal (Občasný) - 21.2.2010 > pablo> To teda jo... Možná by to neměl prezentovat tady na totemu, páč to publikum tady vede lidi do slepé uličky.
U příspěvku:zlatý šperk
Tomas Prchal (Občasný) - 21.2.2010 > To je tak hrozně krásné ! No komu by se to nelíbilo.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter